Slecht slapen

Al bijna een week slaap ik slecht.

Dat houdt in moeilijk in slaap vallen, licht slapen, alle dromen onthouden en af en toe 's nachts wakker worden.
'S ochtends wordt ik echt enorm vermoeid wakker en kan mezelf echt nauwelijks uit bed slepen. En als Seth slaapt zou ik er het liefst even bij gaan liggen (maar helaas heb ik nog wel wat andere dingen te doen, dus dat is niet handig).

Heeft iemand tips om weer beter te gaan slapen, want dit breekt me echt op. En ik ben bang dat als ik straks stage moet gaan lopen dat ik het gewoon niet trek.

Liefs, Anne

probeer eens Nachtrust Forte van Wapiti. Kun je krijgen bij het kruitvat en is puur homerpatisch. Ik heb het zelf ook gebruikt omdat ik zo slecht sliep en hier hielp het heel goed.

Verder proberen om rust in je hoofd te krijgen zeker voordat je gaat slapen dat scheelt ook heel erg. Zeg niet dat dat altijd makkelijk is maar het is het proberen waard. Dus niet meer studeren en zo minimaal 1 uur voor je gaat slapen.

Sterkte meid want niets is zo erg dan slecht slapen.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Weet je ook hoe dit komt? Ben je druk met iets, zit je ergens mee waar je in gedachten steeds mee bezig bent etc. Als je dit weet zou ik proberen hoe makkelijk dit ook klinkt hier iets mee te doen. Ben je wel moe genoeg, want anders zou ik proberen eerst een boek te gaan lezen zodat je lekker ontspannen bent en moe genoeg bent om te gaan slapen. Ook kan het zijn dat je nu zo bezig bent met het slecht slapen dat je daarom niet kan slapen.

Verder heb ik niet echt tips voor je, maar ik hoop dat je snel weer beter slaapt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Heel herkenbaar, maar ja ik ben zwanger en heb bloedarmoede…
Als je slecht in slaap komt moet je er vooral voor zorgen dat je minstens een uur voordat je naar bed gaat:
-Geen tv meer kijkt
-Niet meer achter de computer zit
-Geen frisdrank of koffie meer drinkt
-Geen snoepjes, koekjes of chips meer eet
-En wat Michele zei niet meer studeren

En inderdaad een boek lezen wil nog wel eens helpen en anders misschien een beker warme melk?
En wat Sandra zegt stress en spanning zijn de grootste veroorzakers van slecht slapen, dus ga eens na of je daar last van hebt.
Sterkte! Ik weet hoe vermoeiend het is…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Balen zeg, niets zo erg als slaapgebrek (I know). Wat de anderen zeggen, is daarvan sprake? Ik hoop dat je snel weer beter slaapt!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik had juist het idee dat ik erg ontstresst was tijdens de vakantie en dat het nu heel goed gaat, haha…
Maar misschien zit er ergens nog iets.

Ook probeer ik eerst even rustig in bed te liggen en wat te lezen, maar soms heb ik juist het idee dat ik daar dan weer over ga nadenken.

Denk dat ik maar ga proberen nog iets meer te letten op de tv en niet meer eten en drinken, want dat komt ook nog weleens voor.

STuderen is inderdaad een lastige, omdat de avonden bijna de enige momenten zijn dat het kan, maar nu hoeft dat in ieder geval nog niet.

Ik dnek dat ik het nog een paar dagen aankijk, met de bovengenoemde dingen en dat ik anders die nachtrust eens ga proberen.

Liefs, Anne

Helaas hier ook , alleen slaap ik zowieso geen enkele nacht door!
Geluk, ik slaap vrij snel in maar i e d e r e nacht houdt M onze jongste ons wakker,
hij komt altijd rond een uur of 10 of 11 uit zijn bedje, net of ie erg bang is.
(altijd al zo geweest)
heb vanavond geprobeerd, om ze bij elkaar op de kamer te laten slapen.
ging nl. op vakantie WEL goed.
Ik kan er dus ook echt over meepraten, zo afgelopen nacht van 12 tot 4 constant wakker geweeest, ms. dat het kwam door prik van gisteren (CB laatste keer)
veel pijn aan zijn arm.
Ikzelf vanaf 4 uur tot half 7 beetje gedommeld, want toen ging wekker helaas al weer,
ik moest gisteren en vandaag wel hele dag werken. Kan redelijk aan, morgen gelukkig vrij. en ga zo ook naar bed.

hopelijk gaat vanacht wel goed.
Ik vraag me vaak af, hoe ik dit 4 jaar heb volgehouden. echt, bijna 2 jaar bv gegeven, en toch er vaak 's nachts uitmoeten.

succes!

Thanks voor je mailtje, heb je inmiddels teruggemaild…