Slecht slapen onze zoon mitchell

hallo allemaal.
wij hebben een vraagje???een paar dagen geleden hebben we voor onze zoon mitchell(2 jaar) een bedje gekocht. omdat we rond october ons tweede kindje verwachten en dan het ledikantje gaat verhuizen naar de babykamer dachten we dat het nu wel een goed moment zou zijn om te oefenen.Maar jullie raden het waarschijnlijk al,het gaat helemaal niet.Opeens is mitchell vreselijk hysterisch en slapen ho maar.Ook wil hij nu opeens bij ons in bed kruipen maar we hebben al veel tips gekregen om dat zeer zeker niet toe te laten.heeft er iemand tips etc etc.in ieder geval bedankt.
met vriendelijke groeten alice en marc

Een bedhek ervoor? Werkte bij onze dochter wonderen. Lisa was nog geen 2 toen ze in een groot bed ging en wilde ook niet slapen en met bedhek wel.
Of laat hem zelf een leuke dekbedhoes uitzoeken werkt misschien ook wel.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hmm moeilijk, ik heb er toen geen moeite mee gehad, Demi was zelfs nog jonger, die was een maand of 20 denk ik toen ze in een groot bed ging, de 1e paar nachten was ze wel erg vroeg wakker, maar geleidelijk aan ging het steeds beter, ze speelde vaak nog ff in d’r bed en ging dan mooi slapen, en zo gaat het nu nog steeds, ze speelt nog ffies met wat knuffels en dan gaat ze mooi slapen…
Ik zou er niet aan moeten Demi Nilan nu al in een groot bed te doen, want ik denk dat hij het ook niet zo makkelijk zal doen…

Succes ermee!
Een bedhekje idd dat had/heb ik voor Demi ook!

Groetjes Nathalie & Co

Helaas kan ik je hiermee ook niet helpen. Onze dochter Evianne was ook nog geen twee toen ze in dr nieuwe bedje ging slapen. Wel hadden we het ledikantje nog op dr kamertje staan voor het geval dat, maar vanaf de tweede nacht werd daar al niet meer naar omgekeken.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

ik kan je jammer genoeg ook niet helpen want stefke ligt nog steeds in een ledikantje wou toen we verhuisd zijn ook een groot bed voor hem aanschaffen ma dacht dat hij daar te klein voor was en zou gaan uitvallen nu lees ik hier dat dat blijkbaar niet zo is oeps

liefs jessica

hier is het bij beide in 1x goed gegaan…maar misschien zo bedhek ervoor dat het minder angstig is voor hem