Slecht slapen door de warmte?

ik weet niet hoe het met jullie kids is, maar mijn draakje van 18 maanden, maakt er een bende van.
Hij wil overdag het liefst helemaal niet slapen, maar is zo moe.
Kan dat door de warmte komen?
en hoe doen jullie dat, laten liggen zo ja hoe lang

Anna ligt soms ook in haar bedje zonder te slapen. Als ze echt begint te huilen haal ik haar eruit. Misschien een idee om een ventilator neer te zetten? Wij hebben op onze kamer ook een ventilator aan het plafond en dat is zalig!!

Als je zoontje niet echt huilt of overstuur is, zou ik hem lekker laten liggen, zo rusten ze toch een beetje en misschien vallen ze na een tijde wel in slaap. Maar inderdaad met de warmte zijn ze een beetje van slag. Anna heeft net koorts gehad en waarscijnlijk is het de zesde ziekte, dus zij slaapt meer dan anders!

Hoi,

Ik heb vandaag toch maar de ventilator neergezet.
We hebben het lang redelijk koel kunnen houden maar nu begint de warmte er toch ook op haar kamertje te komen.

groetjes

lon106

beste emmer

maar ik heb wel een tip als je overdag de godijnen dicht laat en het raam een beetje open dan word het niet echt al te warm .
ik laat zelf snachts het raam een beetje open dan komt er wat frise lucht in der kamer.

ik hoop dat je hier wat aan heb

ps ik doe savonds mijn kindje in louw water in bad hier door koelt ze wat af en kan dan gemakelijker slapen.

gr de mama van leyla

veronique daniels