Hey Dorethe,
Ons meisje heeft ook altijd wel een half uur gedaan over de fles en na 4 maanden zijn we begonnen met grotere gaten omdat het ook altijd zo lang duurde. Met die spenen ging de helft er constant naast tot dat ze het begreep hoe ze moest drinken…
Een baby voelt niet direct of zijn maagje vol zit en misschien gaat het wel iets te snel allemaal…
Hoeveel drinkt hij nu? Wij zaten binnen de kortste keren op 210cc om de 4 uren en jij hebt met zijn elf weken net een regeldag gehad dus misschien lust hij nog wel meer of juist minder maar omdat het te snel gaat overdrinkt hij zich zelf… Spuugt hij ook na de fles?
Ik zou gewoon even wat spenen uit proberen die iets sneller gaan maar iets langer dan 10 minuten (bij BV duurt het 18/20 minuten 1 borst leeg en dan als ze willen nog een beetje van het andere borst… dus in totaal ben je een half uur bezig = natuurlijk -> dus fles niet te snel, beetje de natuur aan houden)
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit problemen heb gehad met een half uur voeden.
Iets vaker boertjes doen (ik deed het 2x bij elke voeding en grbuikte difrax flessen)
En had je het gevoel dat hij honger had na dat uur eerder komen? Ons Meisje werd altijd ongeveer een uur/ half uur wakker voor elke voeding en ging na die voeding direct weer op bed en dat ritme hebben we zo gehouden! Ze zeggen nl wel eens van voeden en dan 15 minuten spelen in box en dan op bed maar wij deden dat net anders om en een vriendin van mij doet het ook zo. Wakker/ spelen/ drinken/ op bed.
misschien heb je er wat aan! Xus Marja
Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm