Slecht slapen door andere flesspeen?

Hoi dames ,
Zou dat kunnen ???
Ik ben vrijdag begonnen met de volgende maat speen op Gijs zijn fles .
Hij is nu 11 weken en deed 25 minuten over de fles .
Hij heeft heel erg veel last van zijn booertjes die in de weg zitten .
Dus dacht ik als jij je fles sneller op hebt heb je ook minder kans om lucht mee binnen te zuigen .
Ook had ik zijn flessen weer met 10 ml verhoogd .
Nu heeft ie van het weekend weer zo bar slecht geslapen overdag .
En kwam dus iedere keer een uur eerder dan anders voor een fles .
Gister dag ik dat ie gewoon honger had maar ik ben vrijdag nog omhoog gegaan .
Nu heeft ie zijn fles in 10 minuten leeg .
Dus zou het kunnen dat hij zich nu gewoon niet moe genoeg maakt ???

Groetjes Dorethe

Als hij nu ineens zoveel korter aan de fles zuigt, kan het zijn dat hij nog zuigbehoefte heeft… Heeft hij een speentje? Of werkt dat ook niet?

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Hoi
Nee die spuugt ie meteen weer uit .
Hij zabbelt op zijn vuistje meestal .
Groetjes Dorethe

Hmm misschien is het dan even wennen voor hem… Het is ook natuurlijk een kwartier minder drinken dan, en dat is wel even wat anders. Ik weet niet echt een oplossing, ik zou het gewoon even aanzien, want 25 minuten over een fles doen lijkt me ook wel erg lang!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Hey Dorethe,

Ons meisje heeft ook altijd wel een half uur gedaan over de fles en na 4 maanden zijn we begonnen met grotere gaten omdat het ook altijd zo lang duurde. Met die spenen ging de helft er constant naast tot dat ze het begreep hoe ze moest drinken…
Een baby voelt niet direct of zijn maagje vol zit en misschien gaat het wel iets te snel allemaal…

Hoeveel drinkt hij nu? Wij zaten binnen de kortste keren op 210cc om de 4 uren en jij hebt met zijn elf weken net een regeldag gehad dus misschien lust hij nog wel meer of juist minder maar omdat het te snel gaat overdrinkt hij zich zelf… Spuugt hij ook na de fles?

Ik zou gewoon even wat spenen uit proberen die iets sneller gaan maar iets langer dan 10 minuten (bij BV duurt het 18/20 minuten 1 borst leeg en dan als ze willen nog een beetje van het andere borst… dus in totaal ben je een half uur bezig = natuurlijk -> dus fles niet te snel, beetje de natuur aan houden)
Ik moet zeggen dat ik zelf nooit problemen heb gehad met een half uur voeden.
Iets vaker boertjes doen (ik deed het 2x bij elke voeding en grbuikte difrax flessen)

En had je het gevoel dat hij honger had na dat uur eerder komen? Ons Meisje werd altijd ongeveer een uur/ half uur wakker voor elke voeding en ging na die voeding direct weer op bed en dat ritme hebben we zo gehouden! Ze zeggen nl wel eens van voeden en dan 15 minuten spelen in box en dan op bed maar wij deden dat net anders om en een vriendin van mij doet het ook zo. Wakker/ spelen/ drinken/ op bed.

misschien heb je er wat aan! Xus Marja

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Hoi hoi
Hij had echt honger .
Smakken en zoeken .
Maar als hij wakker is is hij heel erg beweeglijk dus verbrand je ook meer dan dat je slaapt .
Maar kunnen ze wakker liggen van zuig behoefte dan ???
Hij drinkt nu 4 keer 165 ml en 1 keer 180 ( de laatste ) en spuugt totaal niet .
Hij heeft alleen heel veel last van zijn boertjes .
Ga zometeen weer een level 1 speen halen want het ging van de week eindelijk eens beter .
Dan maar een half uur over de fles , dat maakt mij niets uit .
Ik probeer het gewoon uit .
Ik gebruik trouwens de born free ( is bee free geworden geloof ik ).
Aan een speentje probeer ik hem al vanaf de geboorte te laten wennen maar wil niet echt lukken .
Hij pakt hem alleen als hij na de fles van 19.00 uur gaat slapen .
Bedankt voor jullie reacties .

Groetjes Dorethe