Slecht nieuws :(


#81

Ik keek elke dag even om te kijken hoe het nu met je ging…En nu een berichtje van jou, dat je Jipje kwijt bent. Heel verdrietig, wel fijn dat je hem/haar in de tuin hebt begraven. Dat hebben vrienden van ons ook gedaan, geeft denk ik toch een beter gevoel dan dat je kindje gewoon weg is…Sterkte meis, goed dat je alles even hebt opgeschreven hier! ((Suzsje))

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#82

Suzje en je gezin heel veel sterkte toegewenst…

Groetjes,


#83

Heftig hoor wat je allemaal hebt meegemaakt. Wel fijn dat die pillen gewerkt hebben. Ik heb zelf bij mijn 3e miskraam voor een curetage gekozen. Vanwege de horrorverhalen en omdat zowel mijn verloskundige als de gynacoloog aangaven dat de kans maar 50% is dat deze pillen werken. En dan nog is de kans aanwezig dat niet alles weg is. Maar gelukkig heb jij het vruchtje op kunnen vangen, zodat je weet dat alles eruit is. Zo heb je het toch op jullie eigen manier af kunnen sluiten. Mooi idee dat je het hebt kunnen begraven, dat is natuurlijk met een curetage heel anders.

Je hebt natuurlijk best even moeten wachten tot het vruchtje eruit was. Dus nu kunnen jullie pas beginnen met verwerken en dit verlies een plekje geven. Ik wens jullie hierbij alle sterkte.

Dikke knuffel!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#84

Vanmiddag bij de gyn geweest, en alles was schoon!!
Heel fijn natuurlijk. Maar was ook wel even confronterend hoor, zo’n echo van een lege baarmoeder…
Zo anders als het had moeten zijn…

Maar wel goed om te zien dat er ruimte is gemaakt voor hopelijk nog een broertje of zusje…

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt


#85

Fijn dat het “goed” is. En hopelijk komt er dan straks toch wel weer een broertje of zusje.

{{Suzsje}}


#86

Sterkte lieverd!

Heftig hoor >dikke dikke knuffel<

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers