Slecht nieuws, even m'n verhaal kwijt

Wat een mooi kado zeg, en zo symbolisch ook. En ja meer dan afwachten kun je inderdaad niet doen nu hoe erg het ook is. Ik denk dan altijd aan Herman van Veen, ik wou dat ik kon toveren…

Groetjes,

Michèle

Wat een mooi cadeau heb je gevonden. Hopelijk wordt er een goede donor gevonden.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik duim met je mee dat er snel een juiste donor gevonden wordt. Wat een mooi cadeau heb je toch nog gevonden en de symboliek is ook erg mooi gevonden! Nogmaals veel sterkte!

Ik lees dit nu pas, wat een vreselijk nieuws.

Wat dapper dat ze zo doorstrijden, al moeten ze wel natuurlijk!
Ik hoop dat ze snel een geschikte donor vinden en dat de kleine jongen zo goed als mogelijk door die ontzettend zware periode gaat komen.

Ik vind dat je een heel mooi kadootje hebt gekocht voor hun allebei… echt een lichtpuntje, letterlijk en figuurlijk.

Ik hoop dat je snel van de griep af bent en het kadootje snel kan geven…

Groetjes van Sascha en Senne

M’n vriendin is heerlijk een avondje bij mij geweest. Ze wilde er graag even tussenuit, dus we hebben bij gepraat, gelachen, gehuild, heel fijn dat we dat samen konden delen. Heb de cadeautjes meegegeven, en die zijn heel goed over gekomen. Voelt goed dat ik op die manier mijn betrokkenheid heb kunnen tonen!

En nog meer goed nieuws… er is een donor gevonden!!! De ouders en zusje bleken niet geschikt, maar netzo als er een bloedbank is is er ook een soort bloedbank voor beenmergdonoren en er is een ‘navelstreng-bloed/beenmerg donor’ gevonden die een hele goede match vormt. Hoewel het natuurlijk nog een lange spannende weg is met eerst chemo en dan onzekerheid of de transplantatie slaagt is dit natuurlijk hoopvol nieuws! In februari gaat het allemaal beginnen…

Met het kleine mannetje gaat het op dit moment goed, een dreigend virus is meteen de kop ingedrukt met antibiotica, en dat hij niet meer op het kdv komt heeft ook een heel positief effect op zijn gezondheid. Afgelopen dinsdag heeft hij weer antistoffen via infuus toegedient gekregen zodat hij zo goed mogelijk beschermt is.

Nog steeds heel spannend, maar er zijn weer lichtpuntjes!!!

Liefs Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Fijn dat er inmiddels wat lichtpuntjes zijn! Goed nieuws!

Groetekes, Sje

Fijn dat er lichtpuntjes zijn. En wij blijven meeduimen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oh dat zijn de fijne berichten in deze moeilijke tijden en fijn dat je vriendin ook even der ei kwijt kon.

Groetjes,

Michèle

Wat goed nieuws, we duimen op een goede afloop!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat fijn om te horen dat er een donor gevonden is!!! Ik hoop dat alles langzamerhand goed gaat komen!!! Op naar februari!!! Nogmaals sterkte en een dikke knuffff!!!