Terug van weg geweest! & toch ben ik hier op mn plaats, want dit probleem heb ik dus ook! * zucht …
Nayaro die eet ook echt voor geen meter, vooral sinds hij het woordje ‘NEE’ zelf kan zeggen … Hij wilt ook niet meer geholpen worden, want dan eet hij sowieso al niet … dus ik laat hem zelf maar aanklooien en dan af&toe stuur ik mee zodat hij wel een aantal happen binnenkrijgt!
Maar indd, niet alleen het avondeten, eigenlijk al het eten .
Behalve ‘peer’ dat hij eet hij meteen weg , verder broodje; paar hapjes, weg ermee, koekjes legt hij notabene gewoon terug & papjes gaan ook met veel moeite!
Behalve zn melkflesje savonds drinkt hij helemaal op!
Ik maak er indd geen strijd van , en laat hem maar … maar vind het wel moeilijk! Ik denk ook wel van, oké als hij echt honger heeft dan komt tie vanzelf wel, maar het is voor je eigen moedergevoel om hem zonder ‘eten’ op bed te leggen toch moeilijk!
Tot nu toe, doe ik dit nog gewoon, want vaak als ik een alternatief aan had geboden in het begin, dan moest hij dat evengoed niet, dus volgens mij ligt het ook niet aan dat hij ‘iets’ anders lekkerders wil … Toetjes bijv, klooit hij ook maar een eind aan …
Een fase, indd! Maar hoelang duurt dat dan?
Nayaro - Danil / 14 September 2008