Slecht eten

hoi meiden kunnen jullie dit probleem vorig week was tanja ziek dus had ze geen trek in eten dus dacht we ach ze is niet lekker maar ze blijf aan de gaan wat ze altijd lekker vond moet ze nu niet en ik ben zo eten wat de pot schaft maar ze verdomt het wie kan me helpen

groetjes marielle teleur gestelde mama van tanja

Jordy is ook een slechte eter, ik laat hem probeer me er niet te druk om te maken, ik maak het gezellig aan tafel schep niet te veel op, verder kan ik er dan weinig aan doen… wat hij soms wel goed eet is nasi spagetty, roerbakmie… verder zorg ik dat ie goed fruit eet en melk krijgt cb zegt dan is het goed zo lang hij groeit gaat het goed…

misschien smaakt het haar nog niet zo, gewoon neer zetten eet ze niet jammer niet boos worden deed ik ook wel eens word het alleen maar erger… succes wat ff wat is dat ongezellig eten vind ik altijd

Tries

Liefs Tries

Komt vanzelf goed.
Heb ik hier ook al eens mee gemaakt. Ze gaat een keer eten, maar kan even duren.
Wij zijn toen begonnen met aplaus voor ieder hapje dat Lucas eet. Daardoor eet hij nu weer goed (en zonder aplaus trouwens, je kunt niet blijven klappen ).
Was een idee van mijn schoonzus. Die klappen voor een leeg bord, maar dat was wel een beetje te veel van het goede hier. Had al moeite met de eerste hap.
Werkte hier als een trein!

Succes.

Groetjes Mim

dat met aplaus werkt inderdaad vrij goed niet altijd maar hij weet als zijn bordje leeg is dat we hoera roepen zelfs roy weet het hahahaha die doet elke dag hoeraaaaa

Tries

Liefs Tries

komt vanzelf weer goed hoor hier duurt het meestal nog ee goede week eer ze weer goed eten na het zie zijn

ene wij deden ook altijd hieper de piep hoera met bord leeg maar het werkt niet meer bij ze haha

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

hoi meiden
ja tries tanja eet ook alleen maar fruit en drinkt ook alleen maar melk en boos worden heeft geen zin dan maak je het alleen nog maar erger maar ik was een beetje bezorgt ik denk ik ga eens vragen hoe andere dat doen ja mirjam wel een leuk idee ga het uitproberen maar morgen eetse bij opa en oma
want mama heeft een kerstdineer van het werk dus mijn benieuwe ik zal het me moeder vertellen even uitproberen wat ze doet al vast bedankt
groetjes marielle trotse mama van tanja

en niet over praten waar ze bij zijn want ohhhhhhhh wat snappen ze het goed…

succes

Liefs Tries

Echt wel Tries! Verschrikkelijk wat die kids allemaal opvangen!
Misschien eet Tanja wel bij opa en oma.
Dat deed Lucas wel altijd. Bij Lucas was het vaak gewoon ons uitproberen hoor!
Het zijn donderstralen

Groetjes Mim

Haha, nou, donderstralen zijn het zeker!
Hier ook eentje hoor!
Meneer was altijd best een goeie eter, dus ik herkende mij nooit in de problemen over “slecht eten”.
Maarre…haha, sinds een aantal weken lust hij opeens geen bloemkool meer en ook wortels gaan er NIET meer in. Eerst wilde hij ze opeens persé héél opeten (dus niet geprakt) maar zelfs dat wil hij nu niet meer.
Over het algemeen eet hij momenteel 's avonds niet echt veel.
Terwijl hij overdag ook niet overdreven veel snoept, alleen een koekje enzo.
Nou ja, hij ziet er verder gezond uit dus eh…het zal inderdaad wel weer overwaaien, haha!
Enne…zolang hij 's ochtends nog steeds zijn pap wil ben ik al best blij, zo krijgt hij in ieder geval z’n melkprodukten binnen.
Trouwens, momenteel is hij helemaal wég van chocolademelk, dus met die melk zit het wel goed!
Maar…ze weten precies wat ze wel en niet willen hoor, haha

Groetjes, Bianca

Tjee…volgens mij zit er iets in de lucht ofzo? Robin eet sinds een week ook echt waardeloos…Ik loop er soms met stukjes brood er achter aan! Normaal at hij kei goed…Vervelend is het dan he? ALs zo zo ineens slecht gaan eten…Weet je wat ik wel doe, ik doe druivensuiker door wat vla of yogurt, dan hebben ze toch genoeg binnen gekregen…Gisteren had ik bami gemaakt en dat ging er redelijk in…En ik denk maar zo…niet eten, dan ook geen snoep,koek eerst maar goed eten…Ach ze krijgen vanzelf honger.(hoop ik!) Trouwens ik let er ook op wat ze drinken…Drinkyogurt leng ik aan met water…want dat vult ook enorm…Heel veel groetjes allemaal! Daantjuh