Onze kleine meid is morgen 2 weken oud. Vorige week ging de flesvoeding erg best. De flesjes gingen bijna allemaal leeg. Aan het eind van de kraamweek kreeg ze flesjes van 90 water en 3 schepjes voeding. Meestal bleef er een 10 over.
Dus dat is erg prima.
Begin deze week werd onze kleine uk verkouden. Ook niet heel vreemd want haar grote zus loopt ook met een grote groene neus. Die is ondertussen na een antibiotica kuur weer helemaal beter.
Dus ik woensdag de huisarts bellen, kon direct langs komen. De longetjes klonken goed (gelukkig maar). We hebben wel een neusspray gekregen.
Woensdag gingen de flessen nog wel aardig leeg. Maar vanaf donderdag is het ruk!
Donderdag morgen was hier een vrouw van het C.buro. Ze moest de fles hebben die had ze in een slag leeg. Dus zei de mevrouw dat ik wel wat meer in de flesjes mocht doen. Dus de volgende fles 120 water en 4 schepjes. Hier bleef een 40 van over. Maar de fles van 16.00 was drama. Ze wilde niet drinken. En ook de daarop volgende flessen gingen lang niet leeg.
Ben terug gegaan naar 90 water en 3 schepjes voeding.
Afgelopen nacht van 2 tot 4 gehuild. Nou ja huilen…brullen. Echt of had ze pijn.
Ben dus uiteindelijk met haar op de bank gaan slapen.
Vandaag op uitzondering van 1 fles steeds weer veel laten staan. Ik maak nu steeds flessen klaar van 90 water en 3 schepjes voeding. Zo net bleef er 40 van over.
Kort samen gevat: het drinken wordt steeds minder. Verder plast ze wel goed en poept ze ook ze heeft ook geen koorts. Vandaag met regelmaat wel wat wakker geweest, maar ze slaapt veel. Ook niet heel vreemd nadat ze 2 uur heeft lopen brullen afgelopen nacht.
Moet ik me zorgen maken?? Of nog even aankijken en als ze maandag nog zo slecht drinkt dan het C.buro bellen?