Slecht drinken

HALLO ALLEMAAL,

SINDS 6 WEKEN BEN IK DE TROTSE MOEDER VAN EEN 2E DOCHTER.HET GING ALLEMAAL ZEER VOORSPOEDIG,HELAAS BEGINT YZZE NU STEEDS MEER FLESJES TE LATEN STAAN.DE ENE X DRINKT ZE 135CC OP,MAAR MEERDER KEREN LAAT ZE GEWOON 40 CC STAAN.IK GEEF 6 X 135 CC WAARVAN ZE ER HOOGUIT 1 A 2 HELEMAAL LEEG DRINKT,MIJN ANDERE DOCHTER IS OOK EEN DRAMA ETER EN BEN DUS BEHOORLIJK WANHOPIG AAN HET WORDEN. OP HET CB ZEGGEN ZE DAT ZE ER GENOEG AAN HEEFT,MAAR MIJN GEVOEL ZEGT WAT ANDERS. ZE IS NIET TEVREDEN NA DE FLES EN HEEL ONRUSTIG. WEL SLAAPT ZE ER GOED OP VAN 22:00 TOT 5:30. ZELF WEET IK HET NIET MEER,WORD ZO`N BEETJE GEK VAN…KAN IEMAND MIJ HELPEN???

afijn

Hoi,

Is het nu geen sprongetjes tijd? Ik heb het boek wel, maar ken het niet uit m’n hoofd. Bij mama’s hoekje staat een topic hierover? Door sprongetjes kunnen ze ook minder drinken en ontevredener zijn. Zo lang ze voldoende plasluiers heeft en alert is, krijgt ze wel voldoende binnen.
Ik weet niet wat voor soort voeding je geeft en of je bent overgestapt (borst naar fles), maar misschien dat ze daar ook last van heeft.
In ieder geval veel succes!

Groetjes Natasja

Lilypie

6 weken is geen sprongetjes tijd maar rond 10 dagen, 6 weken en 3 maanden zijn wel de regeldagen. Zie Google voor meer info.
Tijdens de regeldagen ligt het hele drink-ritme van de baby overhoop. Dus het is heel normaal.

Assiefijn, als een heel bericht in hoofdletters staat dan betekent dat op internet en in de mail-wereld “schreeuwen”, en dat doen we hier niet want dan worden al die kleine moppen wakker tijdens hun middagslaapje.

En verder wat die flessen betreft: van kinderen die borstvoeding krijgen weten we ook niet precies wat ze wel of niet aan vocht binnenkrijgen, dus geen paniek als niet al die flessen leeg gaan. Zelf heb je ook niet elke dag zin om op vaste tijdstippen plenzen warme melk weg te werken. Zo werkt dat met baby’s ook.

Groetekes, Sje