Slappe hangborsten


#1

Iedereen weet wel waar ik het over heb… Na 2 zwangerschappen en 2 keer borstvoeding geven (ook al was het kort) heb ik slappe hangborsten… Ik heb al niet hele grote borsten van mezelf, dus nu stelt het helemaal niks meer voor… En ik baal er best wel van! Ik ben al heel erg onzeker en vooral over mijn uiterlijk… Nou heb ik al bepaalde pilletjes geprobeerd die ervoor zouden moeten zorgen dat je borsten ronder en steviger worden Die werkten natuurlijk niet… Heeft 1 van jullie nog een tip? Wat doen jullie er aan?

Groetjes


#2

Afwisselend een warme en koude douchestraal erop en eindigen met koud. Schijnbaar zou dat ook helpen… En je handpalmen voor je borsten tegen elkaar duwen met de vingers naar boven en dan aanspannen en weer loslaten. Dan train je je borstspieren, kan ook nooit kwaad.

Ik moet zeggen dat het met de tijd ook wel gewoon beter wordt, ik dacht ook dat het nooit meer iets zou worden maar dat valt me uiteindelijk nog alles mee

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Ik heb geen gouden tip voor je, maar kan me wel je ergernis voorstellen.

Hoewel, niet uit eigen ervaring. Ik heb 2x een half jaar borstvoeding gegeven, redelijk snel achter elkaar (want er zit maar 16 maanden tussen onze meiden) en bij mij is er niks veranderd. Maar ik hoor om me heen wel ervaringen zoals jij hebt.

Ben je ook veel afgevallen of niet? Want als dat zo is, dan kan het ook zijn dat je borsten daardoor minder groot en stevig zijn dan je gewend was.

Groetekes, Sje


#4

Niets! Accepteren of een borstoperatie ondergaan, alle creme´s en andere onzin helpen echt niet! Ik heb voor accepteren gekozen, ik heb nog wel een redelijke voorgevel, maar hangen doen ze wel!


#5

Uhm… tja… ik heb van mezelf een redelijke voorgevel, maar na de zwangerschap waren het inderdaad twee theezakjes, maar voornamelijk omdat ik ook een paar kilo afgevallen was.

Nu ben ik (tijdens het afstuderen, schaam!) een paar kilo aangekomen en tot mijn verbazing zijn ze weer een stuk steviger! Ze hangen nog wel wat, maarja… daar doe je weinig aan.

Je kunt inderdaad wel je borstspieren trainen.
Liefs, Anne


#6

Die oefening om je borstspieren te trainen ken ik want moest ik doen samen met de pilletjes die ik slikte… Heb ik wel 2 maanden gedaan maar beide heeft dus niks uitgehaald… Aankomen is in mijn geval helemaal geen optie want ik ben te zwaar en er moet juist nog 10 kilo af! (Ben inmiddels al 10 kilo kwijt).
Die van de koude en warme douche kende ik nog niet dus dat kan ik altijd nog proberen.
En ik zou nooit maar dan ook nooit een operatie voor zoiets stoms ondergaan
Hopelijk word het nog beter, ik moet nu heel veel buikspieroefeningen doen voor mijn rug, dus hopelijk komt het daarmee ook wat meer

Groetjes


#7

Dat afvallen kan ook een reden zijn he. Tien kilo eraf merk je echt wel aan je borsten.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#8

Ehm…ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als borsten eenmaal hangen (wat natuurlijk heeeeel veel voorkomt na zwangerschappen) gaan ze nooit meer omhoog zeg maar…Het is gewoon uitgerekt en daar kun je buiten een operatie om helemaal niks aan veranderen. Met een wisseldouche kan je huid wel steviger worden, dat zou ik zeker proberen. Verwacht alleen geen wonderen!

Tja, ik had altijd een C, maar nu is het B en helaas ook niet meer wat het geweest is. Hangen doen ze niet echt, maar het is ook niet zoals ik het best zou willen. Het wordt allemaal wat slapper, net als mijn buik. Ik accepteer het maar, als je 60 bent gaat alles toch vanzelf hangen haha. En ik zwom veel, maar daar zag ik vrijwel alleen maar hangborsten in de kleedkamer meis, je bent echt niet de enige! Grote borsten hangen van nature vaak al, maar kleinere kunnen ook slapper worden en wat hangen…irritant eigenlijk, waarom blijft alles niet gewoon zoals het ooit was?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#9

Ik had voordat ik zwanger werd van Noah 75B, tijdens de zwangerschap 80D…(Wauuuwwww, vondt het geweldig), nu na 2 zwangerschappen een kleine B…en de een is een stuk groter dan de ander…maar ach… who cares? heb er 2 mooie kids voor terug… en de enige die ze zien, is Chris… en hij is er tevreden over… HANDJE VOL zegt ie dan haahhahahahahha…

Liefs, Melanie



#10

Toen ik zwanger was had ik ook zeker wel D. Ik vond het af-schu-we-lijk! Ik vond ze MEGA. En dan echt van die zwangerborsten…nee, echt TE. Ze pasten wel goed bij mijn megabuik hahaha, maar ben toch blij dat ze weer zijn geslonken! Hier ook een handje vol en ik ben er tevreden mee. Neemt niet weg dat ik Goudvisje dus wel begrijp!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#11

Anders dan een operatie doe je daar echt niet zoveel aan helaas. Anders had ik het wel geweten.
Die van mij zijn ook niet meer wat het geweest is. Nog wel een 75D maar behoorlijk slap. Zelfs zo dat ik mijn oude beha’s niet meer kan dragen omdat dan de hele boel er zo uit floept.
Het schijnt trouwens niet uit te maken of je wel of geen bv geeft voor het krijgen van hangborsten. Dat komt puur omdat je borsten groeien tijdens je zwangerschap waardoor de huid scheurt en slapper word.
Daar is onderzoek naar gedaan en hangborsten kwamen net zo vaak voor bij vrouwen die bv gaven en vrouwen die dat niet gedaan hebben.
Dat je van bv hangborsten krijgt is een grote fabel.
Mijn man heeft er geen moeite mee hij vind ze nog steeds mooi. Daar maak ik me dus niet zo druk meer over. Zelf vind ik het iets minder maak ik kan er mee leven. Mijn buik daarentegen is nog steeds net zo strak als voor mijn zwangerschappen en daar ben ik dus wel erg blij mee.
Ik heb het probleem voor mijzelf opgelost door me goede bh’s aan te laten meten die mooi voorgevormd zijn en de boel een beetje liften en waarbij ik niet bang hoef te zijn dat als ik een keer buk de boel er zo uitfloept.
Hetzelfde geld voor een goede bikini.
Dat mijn man ziet dat ze niet zo strak meer zijn kan ik mee leven maar dat hoeft niet iedereen te zien.

Groetjes Ramona


#12

Ik had voor mijn zwangerschap maat 80 B en 3 jaar na dat Dion geboren was en 8 maanden BV heb ik maat 80 D, ben er wel blij mee dat ze mooi vol zijn maar ze hangen idd. wel iets lager hahahaha maar dat komt naturlijk ook omdat ze nu zwaarder zijn en ook de leeftijd speelt in mij geval een rol.
Ik was 35 toen ik zwager werd en voor die tijd viel het me ook al op dat mijn B cupje een beetje ging hangen.
Vlak na de bevalling en eerste 2 maaden van de BV had ik maat E/F, dat was echt mega en de dames werden altijd als eerste begroet door de mannelijke collega’s als ik ergen binnen kwam en dan zeiden ze pas goede morgen tegen mij !!! zij kende me alleen maar met cupje B.
Z vroegen dan ook vaak geef je borstvoeding !!! ik voelde me erg opgelaten toen der tijd.
Na een aantal weken was de BV goed afgestemd met de kleine en werden ze wat kleiner en na die 8 maanden was er een D overgebleven.
Ik met nog 10 kilo afvallen (zwangerschapskilo’s) hopelijk wodrt het dan geen uitgezakte C cup.
Goed passende BH’s zijn ook idd. belangrijk.

Lilypie Third Birthday tickers


#13

Nou echt waar, ik heb van mezelf altijd al kleine borsten gehad, altijd B. Tijdens de zwangerschap/borstvoeding waren ze iets groter, maar ik pastte mn gewone bh’s altijd nog. Op dit moment zijn zelfs die te groot Ik ben nog 10 kilo te zwaar voor een gezond gewicht dus heb wel 85 maar B is zelfs te groot… Ik zou nu dus eigenlijk A aan moeten, snappen jullie waarom ik baal?

Groetjes