Slappe buik

Herkennen jullie dit of ben ik de enigste?
Ik heb na de bevalling en een jaar later nu de kleine 1 is nog steeds geen normale buik terug het is helemaal slap tuurlijk is het supermooi dat daar mijn kleine mannetje uitgekomen is maar toch is het niet zo fijn het liefste zou ik maar weer een strakke buik terug willen hebben of teminste iets wat daarop lijkt hihihi…

Ik was best wel wat aangekomen van 64 naar 84 maar weeg nu gewoon ongeveer 69 kilo mag niet klagen maar toch ietsjes minder zou niet vervelend zijn herkennen jullie dit ook???

hoi,

ik ken het maar tijdens de kraamperiode heb je toen geen oefeningen gedaan die staan in een boekje.

het enige wat ikje nu kan aanraden is om buikspieroefeningen te gaan doen zo worden de spieren in je buiksterker die zijn uitgerekt tijdens de zwangerschap

Ik ben tijdens m’n 1e zwangerschap maarliefst 26 kilo aangekomen, en woog op m’n zwaarst 99 kilo
Na de bevalling, woog ik nog 86 ben ik flink aan de lijn gegaan uiteraard, en woog na een poosje keurig 65 kilo, ik was net op streef en raakte zwanger van Milan, in die zwangerschap ben ik niet als een bezetene gaan (vr)eten, en na de bevalling woog ik toch weer 74, nu weeg ik 67 en daar ben ik tevreden mee, ik moet goed opletten anders kom ik gigantisch aan en dat wil ik niet meer, dus ik heb last zat van de zwangerschappen gehad, maar 1 ding heb ik dus nooit last van gehad, en das m’n buik, die is altijd vrij snel weer plat geworden, en nu nog heb ik geen buik
Wel doe ik elke week braaf een uur spinnen op de sportschool, maar buikspieroefeningen zijn een optie, wellicht kun je dat zelf thuis doen??

Succes ermee!

Groetjes Nathalie & Co

hier ook zo’n hangbuikje! haha
Ik was trouwens wel weer snel op mijn gewicht, was ook maar 8 kilo aangekomen.
Maar mijn buik was ook slap en hangerig!

Na wat sporten en buikoefeningen was het al wat strakker, maar nog niet helemaal.
Wel raar want mijn gewicht was weer zo terug maar leek wel overtollig vel

groetjes Gytha

Ja hoor, hier nog een hangbuikzwijntje !! Gelukkig is er al veel van de kilo’s weg, maar de laatste zijn altijd de moeilijkste. Ga woensdag weer lekker handballen en ik merk wel dat dat helpt. Ook doe ik vaak tussen door een paar buikspier oefeningetjes.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.