Slapen


#1

naar bed hopeloos

ik heb een zoontje van 1 jaar oud en als hij naar bed moet duurt het wel twee uur voorat hij slaapt echt hopeloos sinds hij drie maanden oud was had hij last van constepatie sinds die tijd sliep hij bij ons nu maak ik hem iedere avond in slaap rond zeven uur en rond 9uur is hij weer wakker en slaapt hij bij ons en ook dan wordt hij twee drie keer wakker en wil die de papfles maar hij mag maar twee flessen per daag wat moet ik hiermee aan wanneer zal die weer in zijn eigen bedje slapen.

alle tips zijn welkom groeten sars


#2

Hoi Sarsje,

Wij hebben/hadden een beetje hetzelfde probleem met onze dochter.Behalve heeft zij geen last van constipatie. Het niet inslapen is meer angst en aandacht.  Ook omdat zij overdag niet zo een grote eter is heeft zij snachts nog steeds behoefte aan een flesje melk. Zij is nu bijna 16 mnd oud. Nu mogen ze die hoeveelheid melk niet meer vanwege hun niertjes. Wij geven wel een flesje, maar super verdunt zodat het bijna water is. Dan kunnen ze in iedergeval drinken krijgen als ze die behoefte hebben. Zij  drinkt het ook gewoon op. En ons is aangeraden om het flesje door haarzelf te laten drinken in bed en niet op schoot bij een van ons. Nou weet ik niet of jullie dat al doen. Bij ons heeft vooral dat laatse goed geholpen. Ze vind het ineens niet erg meer om in haar bed te liggen. (Zij liet zich nooit in bed troosten, moest altijd opgetild worden, erg frusterend.)Ik hoop dat ik hiermee iets voor je kan betekenen want ik weet hoe slopend het is.

Groetjes, Cindy