Slapen!


#1

Hallo,
Ik had een vraagje of jullie ook ervaring hebben met het onrustig zijn in bed overdag en savonds…Overdag wil hij smorgens nog wel een uurtje slapen…maar smiddags duurt het soms heel lang voor hij in slaap valt…en als hij dan in slaap valt word hij na een half uur alweer wakker huilend!!!Savond valt hij vaak ook pas na een lange tijd in slaap…en word dan ook vaak na een uur huilend wakker…dan ga ik er heen aai over de bol en is hij vaak daarna weer rustig en valt hij weer in slaap. Mijn vraag is moet ik er wel heen gaan ook overdag…of moet hij uit zich zelf weer in slaap vallen. Is het een sprongetje of probeert hij uit.
Is een jongetje van net 1jaar geworden.


#2

Rond het jaar zit een sprong, bovendien beginnen kindjes rond het jaar uit te proberen. Dus grote kans dat het een combinatie van die twee is.

Je zou kunnen proberen zijn bedje een kwartslag of halve slag te draaien. Dat wil ook nog weleens wonderen doen.

Groetekes, Sje


#3

thanks voor je reactie…Ik probeer zo veel mogelijk hem naar bed te brengen als hij moe is. Dus eigenlijk als hij het zelf aangeeft. Misschien toch naar 1 slaapje? Tis moeilijk…vaak als ze je uitproberen gaan ze lachen als je op hun kamer komt dat is bij hem niet het geval


#4

Misschien is-ie inderdaad wel toe aan 1 slaapje overdag ipv 2. Of bijv. de ene dag 2 slaapjes en de volgende dag 1 slaapje. Beetje afwisselen.

Groetekes, Sje