Slapen

Of beter gezegd: niet slapen!

Het nachtelijke wakker liggen is begonnen hoor! Vreselijk…
's Ochtends om 6.00 uur al wakker, al dan niet van Luka die af en toe nog zo vroeg wakker word en 's avonds niet in slaap kunnen komen. Of ik nou 's middags wakker blijf, 's avonds later naar bed ga, het maakt allemaal niets uit.
Ik drink geen cafeine, dus daarkan het ook niet aan liggen. Dus we houden het maar op hormonen…

Gelukkig is Luka de laatste week wel erg lief voor mij, alsof hij het aanvoelt. Komt al zijn speelgoed naar mij toe brengen om lekker naast me te gaan spelen op de bank. Papa zet 's ochtends de Duplo alvast op tafel zodat ik niet hoef te bukken en Luka meteen lekker kan gaan graven in die bak, geweldig!
Hij heeft alleen inmiddels de prullenbak ontdekt, maar weet het verschil nog niet tussen afval en speelgoed… En ik ben er niet snel genoeg bij om het tegen te houden, dat vind hij erg grappig, gierend van de lach rent hij dan weg!
Dus manlief net de prullenbak maar even op een ‘veilige’ plek gezet.

Maar goed, het slapen is dus een drama, dus als er reactie’s of topics op onooglijke tijdstippen verschijnen van mij weten jullie waarom…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Oh wat herkenbaar !! Maar goed, weinig aan te doen denk ik, ik heb er zelf ook enorm last van.
Kreeg wel de tip van mijn verloskundige, dat als je een half uur buik ademhaalt (door de neus in en de mond uit), dat dat gelijk staan aan 2 uur slapen! Misschien ook een tip voor jou?
Groetjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Oh wat vervelend, juist nu je je rust zo goed kan gebruiken. Wel super dat Luca zo lief is en je man zorgt goed voor je zo te zien Dat scheelt weer een hele hoop!
Ik word ook elke ochtend met mn vriend zijn wekker wakker om 10 voor 6. Daarna viel ik altijd gewoon weer in slaap. Maar de laatste week kan ik steeds niet meer slapen… Komt ook doordat ik enorme krampen heb ik mijn buik maar het is wel erg vervelend!! Zeker als Sylvie pas 8 uur wakker word…
Maar goed bij jou is het dan ook nog weer zo dat die datum steeds dichterbij komt en je wel graag uitgerust wil zijn…
Misschien de tip van Nancy maar eens proberen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Vervelend is dat hè?! Ik ken het. Ik had het ook vanaf een week of 27. Probeer wel je rust te nemen en laat lekker voor je zorgen. Maar zo te lezen gebeurt dat ook al wel

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers