Slapen

nu heb ik nooit echt goed kunnen slapen
want ik heb twee kindjes die de nodige zorg nodig hebben in de nacht
maar sinds ik zwanger ben heb ik er periodes bij dat ik dagen achterelkaar
elk uur van de klok zie
waarschijnlijk ben ik dan te moe om in slaap te vallen zo vermoeiend

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Vervelend joh, slapen is ZOOOO fijn en belangrijk. Kan je je rust wel pakken op andere momenten, overdag bijvoorbeeld?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Dit schijnt helaas normaal te zijn. Ik heb tot ongeveer de 17e week van deze zwangerschap heel veel gedroomd. Heel raar en naar ook. Ik moest ook een keer of 3 naar de wc. Als ik dan 's-ochtends wakker werd, had ik echt niet het gevoel dat ik geslapen had. Nu gaat dat gelukkig wel iets beter…

Maar ik zie dat je kinderen 5 en 3 zijn. Slapen die nog niet door dan? Je zegt dat ze nog de nodige zorg nodig hebben in de nacht.

Groetjes Natasja

op een ander moment als de kinderen na school zijn ga ik wel even op de bank liggen
maar echt slapen komt er niet van
ja mijn kinderen hebben nog de nodige zorg nodig
mijn oudste zoon heeft vaak last van astma en dus heeft hij ook regelmatig in de nacht een aanval . dus ook medicatie nodig
mijn jongste heb een slaapstoornis
waar hij nu voor aan de medicatie zit helenmaal door slapen is er nog niet bij dus hier in huis
maar dat komt wel een keer hihi ik blijf hoop houden !!!

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Ik heb het idd ook gehad. Veel dromen en daarna tijden wakker liggen en dan s’morgens moe wakker worden!
Gelukkig gaat het nu beter en slaap ik ook weer nachten door.

Ik hoop voor je dat je ook snel weer eens een goeie nacht hebt.
Is de kids uit van huis ook een optie? Dan kun je zelf ook een avondje doorslapen. Knapt een mens meestal wel even van op.

Gr

ik ben gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben . maar het rare is dat ik heel slecht slaap nu … maar ik hoop voor je dat je snel terug goed slaapt
groetjes
laura

Als je 15 bent en ontdekt dat je zwanger bent, heeft slecht slapen denk ik weinig met hormonen te maken. Meer met de schrik dat je zo jong zwanger bent geraakt.

Groetekes, Sje

oh daar had ik nog niet aangedacht .
danku wel dan
xx
groetjesLaura