Hallo allemaal,
ik wil even mijn verhaal kwijt. ik probeer al een aantal keer contact te krijgen met het CB maar ze helpen met niet.
mijn dochter is nu 10 maanden oud. ze sliep vanaf haar 5 weken door. kreeg borstvoeding en kwam dus na 5 weken niet meer om een nachtvoeding. laatste voeding was 22u en eerste was weer om 8u 's ochtends. heerlijk dus!!
Tot haar 7 maanden heeft ze iedere nacht doorgeslapen en ben ik (eerlijk waar) nooit een nacht eruit gehoeven.
Tot toen…
Vanaf haar 7 maanden word ze iedere nacht zo’n 3-4 keer per nacht wakker. ik heb alles al geprobeerd. Eerst haalde ik haar eruit en troostte haar. kon haar dan lekker terug leggen totdat ze weer wakker werd.
Toen heb ik een tijdje haar laten liggen en alleen een aai over haar bol gegeven. dat ging ook nog goed.
Maar nu… Nu word ze rond 4u 's nachts wakker en ik kan er dan niks meer mee doen. ze duwt haar buik omhoog en wilt niet meer in haar bed. alles krijst ze bij elkaar.
Tja, dan maar bij ons in bed. En als ik ergens op tegen ben is dat het wel. Heb altijd geroepen dat ik mijn kind nooit bij mij zou pakken. En ja hoor, ze ligt bij ons. Ook dat is geen pretje. ze draait en keert enorm. Ik denk ook dat dat het probleem is in haar eigen bed.
Ook word ze altijd huilend wakker. Heb gewoon het idee dat ze oververmoeid is. Als ze dus 's ochtends tussen ons wakker word om half 7 is het geeuwen, geeuwen en geeuwen,
Haar slaapjes overdag zijn ook een ramp. Hoogstens een half uur in de ochtend en een half uur in de middag.
Ik weet dat dat veel te kort is, maar wat moet ik doen?? Hoe laat ik haar langer slapen?? Ook overdag word ze altijd huilend en chagrijnig wakker.
Ik weet het gewoon niet meer, en ben een beetje radeloos.
Voor de rest is het een super lief kind, maar dat slapen is zo’n groot probleem aan het worden.
wie kan mij tips geven alsjeblieft…
Groetjes Chrisje