Slapen

Hallo ik ben Sepp, ik ben ruim 2 weken oud en nu heb ik weer iets nieuws gevonden waarom mijn ouders zich ongerust kunnen maken…

De afgelopen 2 weken heb ik heerlijk geslapen echter vandaag lig ik wel in mijn bedje en huil ik eerst een paar minuten en dan blijf ik met mijn ogen wagenwijd open liggen tot aan de volgende voeding. (het lijkt wel of hij slaapt wat hij ligt heel erg rustig alleen met zijn ogen open)

Is dit normaal???

Hoi Sepp! Welkom op de wereld! Vind je het tot nu toe gezellig buiten mama’s buik? Even wennen he?!

Je papa en mama hoeven zich nergens ongerust over te maken, want de ene baby heeft nou eenmaal meer slaap nodig dan de andere baby.

Je oogjes worden steeds beter, dus logisch dat je wat meer om je heen gaat liggen kijken, want je hebt waarschijnlijk een fantastisch nieuw kamertje. Daar moet je toch lekker op je gemakje van kunnen genieten zeker?!

En slapen met open oogjes komt ook voor. Als je maar lekker uitrust, dat is het voornaamste.

Zolang je verder goed drinkt, plast, poept, af en toe huilt en gewoon 's nachts wel lekker slaapt dan ben je gewoon goed bezig.

En mochten papa en mama zich toch ongerust blijven maken, dan bellen ze gewoon even met de huisarts om het te overleggen.

Groetekes, Sje

hallo sepp,

welkom in de grote wereld.

lieke heeft dit ook gehad, wilde gewoon alles bewonderen, na enige tijd viel ze dan toch in slaap.

Dus sepp lekker de wereld om je heen bewonderen. geniet er maar van. Je zult zien dat je er zo moe van wordt dat je straks lekker slaapt.

Papa en Mama jullie hoeven je geen zorgen te maken, gaat allemaal weer over!
Ik zeg altijd eerst 9 maanden in die krappe buik en dan de wijde wereld in das ook niet niks!

groetjes Gytha mama van Lieke