Slapen

wat nisschien een oplosing is
ik doe namelijk me dochter van 2.5 in bad dan gelijk er naar naar bed ik deed eerst ook haar in bad dan fles drinken of pap en dan naar bed ik ben nu overgestapt op
bad,bad ,en fles mee en dit werk geweldig
ze kom heel soms in de nacht maar vaak is het ook dat ze droomt
dan even toe dekken en dan zelf ook weer lekker me bed in

hoop dat je hier wat aan heb
groetjes Mama van N’Kita en Raisa

Ruben is altijd wel een goeie slaper geweest maand zinds een maand of 3-4 kan ik er s’nacht ook uit.
met een beetje mazzel 1 keertje maar zoms ook wel 5 keer op een nacht.
dan is hij zon onrustig en voor hij helemaal tekeer gaat sta ik al naast zijn bed om hem te sussen en na een aai over de bol is hij meestal rustig.
als Niels er heen gaan krijgt hij hem echt niet stil.
Maar nu gebruiken wij sinds een paar weken zo nu en dan kidival tabletten, die kun je dus gebruiken als baby’s/kinderen s’nachts of overdag onrustig zijn.
Toen ik hier van hoorde dacht ik van ja natuurlijk en zo’n tabletje werkt hahaha
maar inderdaad heb het uiteindelijk gekocht en na een paar nachten was de rust terug gekeert.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Het gaat met Jessin nu super. Ik hoef er niet meer uit en met een beetje mazzel in het weekend zelfs lekker tukken tot 9.00u zelfs 9.30u. Wauw, lekker zeg ! Hij slaapt niet meer naast me bed, heeft een eigen plekje ( kamertje is in de maak ). Heel even doorzetten en het was prima.

Maar wat zijn dat voor tabletten dan ?

quote:
Maar wat zijn dat voor tabletten dan ?

Wow super dat hij doorslaap zeg!! Ik kan melden dat Ruben voor het eerst zinds weken heeft doorgeslapen PPFFFF…lekker hoor.
dus deze mamie hoefde er vanacht eens niet uit.

Heb het potje met tabletjes voor me staan dus zal even de tekst voor je overtikken:

*Homeopathisch geneesmiddels bij onrust en slapeloosheid.
Kinderen van 0-6: 4 maal daags 1 tablet.
En voor de nacht eventueel 2 tabletten.

Ik geef ze Ruben alleen s’avonds en doe ze door de fles ( 2 tabletjes )
Maar ik gebruik ze alleen als hij al een paar nachten onrustig slaapt, of als er weer een tandje door moet komen, waar hij onrustig door is.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

dat is wel handig
dat zou ook wel handig zijn met warm weer of kan je dat bttr niet doen ??

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker