tot hoe oud sliep jullie baby op jullie kamer bij het cb zeggen ze tot 6 maanden en dan naar hun eigen kamer mijn zoontje is nu 3 maanden en slaapt nog bij ons op de kamer hoe doen jullie dat ? groetjes chantal
Slapen
Die van ons heeft nooit bij ons op de kamer geslapen.
Misschien als ze van de laatste voeding af zijn rond elf uur?
Tessie

Luca heeft ook maar kort bij ons geslapen. Die maakte zoveel herrie in zijn slaap, dat ik hem snel op zijn eigen kamer heb gelegd!!! Wat wil je zelf?? Als jullie het allbei nog gezellig vinden, zou ik het gewoon zo laten, en anders lekker op het eigen kamertje!!
ik heb het gevoel dat wij hem wakker maken s,nachts door ons gedraai in bed mijn nichtje was van de week blijven slapen bij de baby op de kamer en zij is een rustige slaper en hij werd pas kwart voor acht wakker dus mischien is het beter op zijn eigen kamer maar ik lijk wel een beetje bang om hem op zijn eigen kamer te leggen ik weet ook niet waarom omdat ik misschien nu dit zo gewend ben
Ruben heeft de eerste nacht meteen op zijn eigen kamertje geslapen.
Maar dat was eerst geen suc-6 dus daarna heeft hij nog 14 dagen bij ons op de kamer in de bak van de wandelwagen geslapen.
daarna hebben wij de bak steeds verder naar zijn slaapkaer verplaatst.
net zo lang tot hij in zijn ledikantje belande.
en daar zijn we ook nog 14 dagen mee bezige geweest.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ik heb ze nooit op me kamer genomen gelijk in hun eigen bedje op hun eigen kamer
had het wel altijd gewild maar was bang dat als ik ze eenmaal in hun eigen bedje ging doen dat ze dan gingen huilen om toch weer op onze kamer te mogen slapen
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
hij slaapt wel in zijn eigen bed, niet in kinderwagen ofzo ik wacht er nog wel even mee voor dat hij in zijn eigen slaapkamer gaat slapen bedankt voor jullie reacties groetjes chantal