Slapen

je venkelthee gebruiken merk neipp staat op de verpakking voor baby (darmkrampjes) je doet het water in een maatbeker bijvoorbeeld voor een paar voedingen en dan 1 theezakje erin hangen dit ongeveer 10 minuten laten zitten dan eruit halen en de hoeveelheid schepjes voeding erbij doen. deze manier gebruik ik nu.

Daarvoor omdat ik borstvoeding heb gegeven gaf ik brian 15 tot 30 minuten voor zijn voeding gewoon venkelthee ong 15 cc. Deze venkelthee kun je ook bij kruidvat halen maar is in poedervorm (heeft een blauwe dop bij ons) je doet dan ook water koken en dan op 100cc 3 schepjes roeren en dan geven ong 15 cc. (maar staat ook op de verpakking.

ik hoor graag hoe het is verlopen, denk er wel aan dat het niet meteen werkt he
succes
bianca

dank je wel bianca ik ga het straks proberen je hoort het morgen wel weer hoe het verlopen is de nacht

ik hoop voor jullie dat die krampjes snel over gaan. Vaak gaat het met 3 maanden vanzelf over, maar goed, dat duurt natuurlijk nog even! Misschien willen ze bij je liggen in een draagdoek?? Honger naar lijfcontact!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja dat laatste hebben wij ook gedaan. Ik bleef maar sjouwen. We hebben een BABYBJORN gekocht. Dat was echt een verademing en je kunt gewoon nog vanalles doen… Ze kunnen er ook heel lang in!

Joël kon ook geen speentje vasthouden, maar dat had naar mijn idee een andere reden. (nu kan hij het wel!!) Zijn mondje was niet goed ontwikkeld, met name zijn bovenlip. Daardoor was borstvoeding een enorme strijd en ook de fles ging niet goed. Gelukkig zijn we die zware periode doorgekomen en achteraf gezien, zijn nare dingen toch wel weer snel voorbij en dan vergeet je het haast. Voor Joël komt nog steeds de logopediste aan huis

groetjes Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik weet niet wat er met mijn zoontje is hij is zo onrustig altijd. ik heb hem al ingebakerd omdat hij steeds zichzelf wakker maakte met zijn handen dus eerst was het 7 keer per nacht wakker en nu 4 dus dat is al een verbetering maar ik weet niet wat je kan doen aan die 4 keer per nacht en het begint meestal vanaf 3 uur elk uur wakker groetjes chantal

hallo allemaal het ging iets beter vannacht eerste keer wakker half 3 toen om 4 uur en toen om kwart voor 7 toen heb ik de fles gegeven en daarna meteen weer op bed en hij sliep tot 9 uur dus ik voel me ook uitgerust groetjes chantal

hoi chantal

heb je het geprobeerd met de venkelthee
misschien is het ook een opties omm hem iets meer eten te geven en als
de kleine dat niet wil de voeding met een half schepje extra te maken zodat
het meer het maagje vult misschien slaapt hij dan langer door

grt bianca

hoi bianca ik had het gister gegeven venkelthee en meestal voor het slapen gaan geef ik 30 cc extra maar hij is eigenlijk altijd al onrustig geweest gister had hij zich helemaal omgedraaid in zijn ledikant terwijl hij ingebakerd is je hoort het morgen wel weer hoe het vanacht is gegaan ik heb hem ook een tabletje gegeven bij onrust en slapeloosheid groetjes chantal

die van ons ook langs aan de andere kant van zijn bedje ik heb hem gewoon laten huilen en nu is hij weer wakker maar hij huilt niet
als het vannacht niet beter gaat gewoon extra geven
grt

hoi het ging weer wat beter dan gister hij is maar 2 keer wakker geworden 1 keer om half 3 en daarna om 8 minuten over 6 en toen heb ik hem de fles gegeven en toen meteen weer in bed gelegd en hij sliep door tot half 9 het gaat steeds een stukje beter groetjes chantal