O wat ben ik trots. Jack is in 1 keer helemaal van zijn speen af.
Ging eigenlijk een beetje spontaan. Ik heb gezegd dat mama zijn speen aan een heel lief klein babytje gegeven heeft, die geen speentje had maar er wel graag een wilde hebben…Hij moest toen even huilen, en zei dat mama een nieuwe speen moest gaan kopen. Hij mocht toen van mij een extra knuffel uit de mand pakken om mee te slapen. Dat vond hij heel erg fijn en riep Jippie, allemaal beesten in bed. En hij heeft er nooit meer om gevraagd!! Huppakee. De volgende dag mocht hij een nieuw beest uitzoeken voor in bed omdat hij zo’n grote jongen is. Iedereen in de winkel moest het horen, super. Niks geen gehuil in de avond of nacht, gewoon lekker slapen en hij vraagt er zelfs niet meer om, ook niet in de avond na het eten. Dan kreeg hij hem nog wel eens als hij erg moe was.
Ik ben echt trots op mijn grote kanjer.
Slapen zonder speen!
Wauw, wat een kanjer! Goed zeg!
Ik mag hopen dat Nora het over een tijdje ook zo makkelijk doet! Voorlopig mag ze em nog even houden. Denk dat ik tegen haar 3e verjaardag ook eens ga kijken hoe we het aan gaan pakken.
je kunt trots zijn op je mannetje!
Liefs!
Goed zo Jack!!! Heb je goed gedaan grote jongen!!! De baby’tjes hebben er veel meer aan, jij kan echt wel zonder!! En je mag er heel trots op zijn hoor!!
Knap zeg!!
Mag hopen dat het bij ons ook zo gaat.
Denk er inderdaad hetzelfde over als Liske, zo tegen de 3e verjaardag.
Nu zou het in ieder geval een drama worden
Liefs, Anne
Wat goed van Jack! En fijn voor jullie Bij ons zou het nu nog niet kunnen, denk ik. Tegen z’n 3e verjaardag kijken we wel weer verder. Hoop dat Erik het dan net zo makkelijk oppakt als Jack!
Groetjes,
M
Wat goed!!! En goed aangepakt ook Christa. Wat is Jack een kanjer.
Dani heeft eigenlijk nooit een speen gehad, dus kan niet uit eigen ervaring spreken, maar een dochter van een vriendin van mij van. En weet dus hoe moeilijk het zou kunnen zijn.
Super dat het zo gaat!
Cool! hahahha wij hebben er best wat drama mee gehad, maar zijn er gelukkig ook van af, en bij een eventuele volgende begin ik er nooit meer aan!
Oh wat goed van Jack zeg. Morgan wil hem voorlopig echt nog hebben zij heeft ook nog even.
Groetjes,
Michèle
Sooooo, wat is Jack MEGA-STOER! Echt heel goed van hem! Kan niet anders zeggen: JACK IS COOL! Eva is nog zwaar verknocht aan haar speen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Bedankt allemaal, krijg het er warm van!
Ben ook helemaal trots, had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan hoor! Ik dacht; voor de nacht is mijn back up, als hij dan scene maakt dan geef ik hem alleen dan nog.
Maar was niet nodig, hij vraagt er totaal niet meer om, sinds vrijdag al niet meer. Speentjes zijn voor baby’s vind hij nu… Grapjas.