Slapen zonder slaapzak

Hi meiden,

Ik zit een beetje in dubio.
De laatste week wordt hier heel slecht geslapen. echt elke keer om de twee uur wakker.En dan helemaal in de knoop zitten met zijn slaapzak. Heel raar natuurlijk want daarvoor sliep hij altijd heerlijk in zijn slaazak.
Het lijkt nu namelijk net op hij een soort van klem zit en niet meer kan draaien ofzo. (snappen jullie een beetje?)
Nu heeft hij oorontsteking dus misschien komt het ook wel daardoor, maar al sinds maandag om de twee uur brullend wakker is niet echt een pretje. Als ik er heen loop ligt hij in een hele rare houding en kan niet terug ( zo lijkt het). Als ik hem recht leg slaapt hij ook meteen weer verder.

Heb net even het CB gebeld en die gaven het advies om hem een dikke pyama aan te doen en zonder slaapzak te laten slapen en met een deken,
Laatst heb ik een topic gestart over met een deken slapen omdat Jesse het koud had. Slapen met deken gaat goed maar om hem nou zonder slaapzak te laten slapen vind ik toch een beetje raar.
Ik ben weer bang dat hij het dan koud krijgt.
Vanacht ga ik het wel proberen en hopelijk gaat het dan beter.

Wat denken jullie? Doe ik hier goed aan of zit mijn mannetje mij uit te proberen of is het gewoon omdat hij zich niet lekker voelt.
Ik weet het namelijk echt niet meer. Die nachtelijke avondturen ben ik namelijk van hem echt niet gewent.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Als je misschien een grotere slaapzak koopt??
Bjorn is ook zo’n woeler en die heeft nu maat 80 maar slaapt een een slaapzak mt 92
Ik doe de onderkant dan een beetje instoppen zodat hij niet meteen dwar in zn bedje ligt bij de eerste draai
Maar het niet lekker zijn kan ook heel goed de oorzaak zijn van het woelen en draaien
Mag hij niet wat hebben voor de pijn??? Dan slaapt hij misschien ook wat rustiger

Alleen een pyama lijkt mij nu ook wat koud Is best fris nu in de nacht
Sterkte ermee

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

al mijn 3 kids zijn zonder slaapzak opgegroeid ik vond die dingen altijd doodeng
en kan je gerust zeggen dat ze nooit koud aanvoelen als ik ze snacht check
ik zou het gewoon even uitproberen
mijn jongste slaapt alrijd met een mayo en pyma en lekker onder de deken

groetjes

Grotere slaapzak heb ik al geprobeerd en PCM ook maar hielp niks.
Z’n slaapzak vast stoppen doe ik niet vind ik maar eng.
Als we de verwarming op 19 laten staan is echt wel lekker op zijn kamertje. Normaal is het zo’n 17/18 graden.
Ik zie wel wat de nacht brengt.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Kan toch ook goed gewoon met die oorontsteking te maken hebben. Dat 'ie daardoor minder energie heeft om zich weer los te wurmen als 'ie zo met z’n slaapzak in de knoop zit. Dat lukt hem normaal gesproken misschien wel en dan merk je er niets van. Erik was hier de afgelopen week ook ziek en had 's nachts ook niet de kracht om zich om te draaien. Dan hielp ik 'm en sliep 'ie direct weer verder. Ik zou gewoon even afwachten tot de ooronsteking over is en dan nog eens weer zien.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ wil
fijn voor jullie dat Bo ook weer lekker heeft geslapen.

Hij heeft nu gelukkig minder last. Vandaag werd hij half negen wakker en lag er gister om 19.45 in dus hij had heel wat in te halen. Hoefde ook maar 1 keer te lopen vanacht. Ik heb ook dus sinds een week weer lekker geslapen. Heb het ook niet aangedurft zonder slaapzak te laten slapen. Daar lag het gelukkig ook dus niet aan. Wat je trouwens twijfelen zeg pfff.

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />