Hi meiden,
Ik zit een beetje in dubio.
De laatste week wordt hier heel slecht geslapen. echt elke keer om de twee uur wakker.En dan helemaal in de knoop zitten met zijn slaapzak. Heel raar natuurlijk want daarvoor sliep hij altijd heerlijk in zijn slaazak.
Het lijkt nu namelijk net op hij een soort van klem zit en niet meer kan draaien ofzo. (snappen jullie een beetje?)
Nu heeft hij oorontsteking dus misschien komt het ook wel daardoor, maar al sinds maandag om de twee uur brullend wakker is niet echt een pretje. Als ik er heen loop ligt hij in een hele rare houding en kan niet terug ( zo lijkt het). Als ik hem recht leg slaapt hij ook meteen weer verder.
Heb net even het CB gebeld en die gaven het advies om hem een dikke pyama aan te doen en zonder slaapzak te laten slapen en met een deken,
Laatst heb ik een topic gestart over met een deken slapen omdat Jesse het koud had. Slapen met deken gaat goed maar om hem nou zonder slaapzak te laten slapen vind ik toch een beetje raar.
Ik ben weer bang dat hij het dan koud krijgt.
Vanacht ga ik het wel proberen en hopelijk gaat het dan beter.
Wat denken jullie? Doe ik hier goed aan of zit mijn mannetje mij uit te proberen of is het gewoon omdat hij zich niet lekker voelt.
Ik weet het namelijk echt niet meer. Die nachtelijke avondturen ben ik namelijk van hem echt niet gewent.
Liefs