Ons meisje (net 1 jaar) slaapt al een hele tijd slecht 's nachts.
Het begon met het inslapen, maar na even doorzetten en laten huilen en om de paar minuten gaan kijken ging dat al een stuk beter. Ze slaapt nu na 10 minuten.
Nu wordt ze 's nachts wakker (meestal tussen half 1 en half 2) en gilt ze alles bij elkaar. We hebben alles al geprobeerd, laten huilen, fles geven, troosten in bed, liedje zingen, over der bolletje aaien etc. Niets werkt. Ons Mandy is pas stil als ze bij ons in bed ligt en slaapt dan lekker verder.
Nu is het ook nog zo dat Mandy afgelopen weekend een nachtje in het ziekenhuis heeft gelegen vanwege ernstige benauwdheid. (De engste en langste nacht van ons leven). De klachten zijn er nog steeds, maar door middel van Ventolin pufjes (4x daags 2) is het redelijk onder controle. Nu durf ik Mandy dus helemaal niet meer te laten huilen 's nachts omdat ze het er benauwd van krijgt.
Gisteravond was het 22.00 uur en was het alweer feest. Nu heeft ze afgelopen nacht ook bij ons slecht geslapen.
Ik weet niet meer zo goed wat ik nu moet / kan doen. Mandy slaapt al een heleboel weekjes uiteindelijk bij ons. Ik weet dat ze hieraan went en dat dit niet goed is, maar ik houd het niet vol om iedere nacht wakker te zijn.
Herkennen mensen dit?
Groetjes, Sandra