Slapen? Wakker!

Hallo allemaal,

Onze Mirhte valt vaak bij ons op schoot in slaap. Als we haar dan in de box, de wieg of het wipstoeltje willen leggen/zetten, gaan haar ogen opeens weer wijd open… Klaarwakker!!! En denk dan maar niet dat we haar zonder tranen in de box of iets dergelijks kunnen krijgen, hoor… Hoe gaan jullie hiermee om???
Groetjes, Chantal (mama van Mirthe/8 weken)

Hoi Chantal,
Tja, dat “probleem” hadden we met Lisa ook altijd. En wat we dan deden…rustig blijven zitten!!!
Nu was ons meiske toch al een moeilijke slaapster, vooral de eerste 3 maanden was van een ritme geen sprake. Dus waren we al blij als ze rustig sliep. Dus dan maar knus op schoot. Wel probeerden we haar voordat ze in slaap viel in bed/box/wagen te leggen, soms lukte dat ook. Maar als ze eenmaal lekker op schoot sliep wilde ze daar ook blijven.
heerlijk, he, zo’n eigen willetje ;0)
Groetjes Wendy

Wendy, trotse mamma van Lisa

Hoi Wendy,

Ja, zo’n eigen willetje is heel bijzonder…hahaha…
Ik vind het ook wel vreselijk gezellig als ze bij me ligt, maar soms heb je gewoon even zin om iets anders te doen… Lekker foto’s inplakken ofzo… En dan is het wel lastig, hoe knus het ook is… Mirthe slaapt 's nachts heel goed… we kunnen haar dan ook klaarwakker in bed leggen, je zult haar niet horen… Maar doen we dit overdag… Nee, hoor…nietsniet!!! Nou, ja, dit zal nog wel komen…toch???

Groetjes Chantal

Hoi Wendy,

Ja, zo’n eigen willetje is heel bijzonder…hahaha…
Ik vind het ook wel vreselijk gezellig als ze bij me ligt, maar soms heb je gewoon even zin om iets anders te doen… Lekker foto’s inplakken ofzo… En dan is het wel lastig, hoe knus het ook is… Mirthe slaapt 's nachts heel goed… we kunnen haar dan ook klaarwakker in bed leggen, je zult haar niet horen… Maar doen we dit overdag… Nee, hoor…nietsniet!!! Nou, ja, dit zal nog wel komen…toch???

Groetjes Chantal