Slapen overdag

Mijn meisje slaapt al vanaf dag 3 's nachts door . Alleen overdag en 's avonds slapen is een ramp. Ze wil niet in haar ledikant slapen, alleen als ze bij mij op de arm ligt, dicht tegen mij aan, valt ze na veel gehuil in slaap. Ik probeer het af en toe wel om haar in het ledikant te laten slapen, maar ze zet het dan op een krijsen en houdt dat rustig een half uur vol, zodat ik maar weer opgeef en haar troostend in mijn armen in slaap laat vallen. Heeft iemand tips om haar toch in het ledikant te krijgen, want ik kan zo weinig doen als ze de hele tijd bij mij moet slapen.

Er staat ergens een topic waar ik dat probleem ook had, en hier gaat het nu redelijk goed, kan je maar een tip geven en dat is volhouden en om het half uurtje ff troosten.
Ze geeft vanzelf op, en zolang jij weet dat ze gegeten heeft een schone broek heeft en er niets aan de hand kan zijn, moet je echt ff volhouden.
Ik wilde mijn meissie ook nooit laten huilen maar het hoort er gewoon bij en het went, ze verwerken op die manier alles wat ze meemaken, en ze kunnen nog maar een ding en dat is huilen.
En mijn meissie slaapt nu 3 x een half uur in haar eigen bed, het is niet veel, maar dat geeft niet, tegenwoordig gaat het zelfs zonder huilen

Dus sterkte en hou vol voor minimaal 3 dagen en je zal zien dat het goed komt!!!
(was de tip van het cb)

Liefs Wendy

Bedankt, ga het zeker weer proberen.

weet je wat hier reuze heeft geholpen? Wonderwinnie :smiley: ze was zo gefascineerd door die muziekdoos en die tekeningen op he plafond dat ze vergat moeilijk te doen; en nu valt ze zo in slaap

Raising kids is part joy and part guerilla warfare.
Lilypie 1st Birthday Ticker

hier nog zo een muts
ik laat haar wel langer dan een half uurtje bleren hoor
niet helemaal overstuur natuurlijk
ben al bezig vanaf dat ze twee weken is
en merk dat ze steeds een beetje langer gaat slapen
de aanhouder wint
gewoon concequent op bed leggen

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloƫ 3mnd