Slapen onder lakentje

Hoi allemaal,

Stefan heeft tot nu toe alleen maar met een pyjama in een slaapzak geslapen, afhankelijk van het weer een warme of een dunne slaapzak.
Hij wilde eerder geen lakentje over zich heen, maar dat wordt in de winter wel koud denk ik…? Weet iemand wanneer het normaal is, zeg maar, dat kindjes onder een lakentje slapen?

Groetjes, Esther

Gewoon lekker een warme trappelzak aan doen dan is er niks aan de hand. Daan is nu bijna 9 maanden en blijft nog rustig onder zijn deken liggen. Maar Tim lag op die leeftijd niet meer onder zijn dekentje. Hij bleef er gewoon niet onder liggen, dus had weinig nut. Toen Tim bijna 2 jaar werd hebben we een dekbed gekocht en meteen de trappelzak afgeschaft. En daar bleef hij keurig onder liggen. Tot die tijd dus alleen trappelzak en hij heeft het nooit koud gehad. Als je zoon het koud gaat krijgen kun je altijd nog dekentje of lakentje proberen. Maar anders zou ik het gewoon bij een warme trappelzak met lange mouwen houden.

Groetjes,
Sandra

Onze dreumes van bijna 16 maanden slaapt gewoon lekker in zijn slaapzakje, nu nog met pyamashirt, en geen mouwen, als het kouder word kunnen de mouwen er aan, en eventueel nog zijn broek en sokken!
Als ie straks 2 is, kijken we wel weer!

Manderijn

Hier een kleintje dat nooit in een slaapzak heeft gelegen, die vind het heel vervelend en sliep er nooit in, altijd onder een laken en deken, gaat prima, geen last gehad, maar dan is het hier niet zo koud als in NL, instoppen deed ik dan wel, laag opmaken, maar verder ging het met fases dat van zich af trappen s’ nachts

De gewone slaapzak van de Hema is ook een superding! Heerlijk warm! Zelfs mijn dochter kruipt er nog wel eens in als haar broertje hem uit heeft

Manderijn

okee thanks allemaal
Dan laat ik het lekker zo, heb een paar lekkere warme pyjama’s voor hem gekocht, dus daar kan ie wel ff mee vooruit