Slapen of niet?

Pff… Sth ligt nu al een tijd te etteren in zijn bed.
Volgens mij is hij wel moe, maa rhij wil echt niet slapen.

Wat zal ik doen?
Uit bed halen en even gaan wandelen en eventueel later weer proberen,
of gewoon doorzetten en hem er niet uithalen voor hij geslapen heeft?
Ik hoop dat er iemand online is

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ooohh das een moeilijke! Ik persoonlijk haal Jada er altijd uit als ze na 45 minuten nog niet slaap, dan is ze alleen maar gerustreerd, dan gaan we vaak wandelen en valt ze bij het wandelen half in slaap! hahahah Maar als je echt strikt wil zijn laten liggen! Succes

Hoe laat lag hij in bed dan? En van wanneer tot wanneer slaapt hij meestal?

Ik zou hem niet zo gauw eruit halen. Nick heeft laast ook een tijdje liggen spelen in bed. Was ook moe toen hij naar bed ging. Maar ik kreeg ondertussen bezoek. Toen ik hem dan uiteindelijk op wou halen was hij in slaap gevallen

Gaat het echt niet en moet hij flink huilen dan zou ik hem eruit halen. Maar speelt hij alleen dan is rust ook goed ook al slaapt hij niet.

Groetjes Bianca

Hey meid,
ik weet niet of hij echt aan het krijsen is of beetje aan het rommelen/kletsen/spelen en af en toe mopperen. In de laatste geval zou ik hem gewoon nog even in bed laten liggen…is hij toch even alleen met niet teveel afleiding.
Is hij echt aan het krijsen, dan zou ik de tijd even in de gaten houden en niet langer dan 10-20 minuten achter elkaar laten huilen. Dani is ook weleens overstuur met slapen en als ik zeker weet dat hij echt heel moe is dan laat ik hem even huilen en dan valt hij meestal vanzelf wel in slaap.

Wil hij echt niet, dan eruit…zou je eventueel het later nog kunnen proberen of gewoon lekker op tijd naar bed!

Als Noah na een halfuur nog niet slaapt, haal ik hem eruit, ga ik boodschappen ofiets doen, en leg ik hem er daarna zo weer in.
Dan lukt het vaak wel. Wil ie nou echt niet, jammer dan!
Vaak valt ie dan wel in slaap rond etenstijd, maar maak hem dan na 15 minuten gewoon wakker… Smiddags niet slapen?? Nu ook niet! Vanavond weer!

Sorry ben daar heel makkelijk in.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik heb hem om half 2 naar bed gebracht.
En normaal gaat hij om half 1, maar hij had vanochtend al even kort (half uurtje) geslapen, dus ik dacht: leg hem er wat later in.
Hij was al wel in zijn ogen aan het wrijven ed.
Hij is nu even stil, maar voor de rest is hij aan het piepen en af toe brullen en soms ook een beetje spelen…

Ik denk dat ik hem nog even laat liggen en even afwacht.
Vind het namelijk ook wel lekker als ik even rust heb
Liefs, Anne

Is ook lekker om even rust te hebben.
Ik ga dan vaak als noah in bed ligt, even snel aan de poets, en daarna heerlijk programma`s kijken die ik de vorige avond gemist heb :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik laat hem dan gewoon leggen (als Jurian dat doet) en of hij valt toch in slaap … of hij heeft zijn time out op bed toch gehad.

Weet je ik heb zelf altijd het idee dat ze het dan gewonnen hebben als je ze eruit haal en dan is het morgen weer zo…

@mini-boy: Juist, daar was ik ook bang voor~!

Maar meiden, bedankt voor de adviezen!
Ik heb gewonnen Hij slaapt.
Nu even kijken hoe lang hij het volhoudt

Liefs, Anne

haha mama rules!!