Hoi Dames,
Jack is al een paar weken aan het sukkelen met slapen. Overdag gaat het nu wel weer heel goed, hij slaapt nog 2 uur in de middag.
Maar…het is nu 21:00 uur en hij ligt nog te kletsen boven. Dat gebeurt soms, maar wat nog veel vervelender is, is dat hij steeds vaker snachts ook waker wordt. Hij gaat dan gerust een uur liggen kletsen en daar baal ik stevig van. Oke, het is geen huilen, maar ik ben toch wakker!!!
Ik ga meestal 1 keer naar hem toe ( na een kwartier ofzo), hij ligt dan ook gewoon stil onder de deken. Ik geef hem zijn speentje en zeg dat hij weer moet gaan slapen. In het verleden deed ik hem ook nog wel verschonen, maar ik had het idee dat ik hem daar alleen maar wakkerder mee maakte.
Maar goed, eer hij dus weer slaapt is het zo een uur verder, en maar verhalen ophangen, met tussenpozen.
Zou het kunnen dat hij overdag te veel slaapt, en dat hij daarom snachts wakker is? Hij valt na verloop van tijd dus wel weer in slaap en wordt dan rond 8:15 wakker.
Wat kan ik hier nou mee??? Ik wordt er een beetje ellendig van, om elke keer wakker te worden in de nacht, ook al is er niks aan de hand en huilt hij niet; ik ben toch wakker!!!
Help!!!
Groetjes van Christa