Hoi Vartien,
jou kindje is nog maar erg klein,dus zou ik maximaal om de 4 uur voeden en snachts niet meer dan 6 uur ertussen laten.
Wanneer het veranderd is voor elk babietje verschillend net zoals lengte en gewicht per baby verschilt.
Ikk an de schemas van toen mijn eerste kindje een 5 maand was en Djayden nu wel vergelijken maar het is beiden anders.
mijn ervaring is dat een schema niet bij ieder baby werkt,Djayden is als een klok en regelt het zelf.
Een baby weet zelf het beste wat hij wil,ook nachtvoeding gaat vanzelf voorbij,het is de eerste tijd,en zowiezo met deze leeftijd(1 maand)wel vroeg om zonder nachtvoeding te gaan,een baby kan dan ook last krijgen van de bloedsuikers.
Ik voedde op verzoek en dat ging best goed,iedereen is wel eens onzeker,maar door ervaring wordt je sterker.
nogmaals,je maakt uiteindelijk je eigen keus,maar toen Djayden 1 maand was vond ik het geen goed idee hem al door te laten slapen s’nachts.
Het is niet duidelijk of Mirjam borst of flesvoeding geeft,daar zit namelijk ook veel verschil in.
Vartien kijk eens op de volgende site en lees het zelf een rustig door.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen
http://www.natuurlijkouderschap.org/borstvoedingopverzoek.html
gr diana

Gewijzigd door - diaan27 op 07 Feb 2008 15:39:04