Max wordt nu nog ingebakerd, maar in dat ding (de Woombie) wordt hij soms helemaal gek. Ok, hij heeft dus eczeem en dus jeuk, maar ik heb ook het idee dat hij die doek ontgroeit en misschien gewoon liever los ligt. Ik heb hem nu in zijn truitje, zonder jeansje, in zijn bed gelegd, strak onder een lakentje en een dekentje. Maar Eva slaapt altijd in een slaapzak. Ik kan me niet meer herinneren hoe zij in bed lag nadat zij uit de bakerdoeken kwam: onder de deken zonder slaapzak, of alleen in een slaapzak zonder deken? Want het klopt toch dat je een kindje niet én in een slaapzak én onder een deken mag leggen? En mag onder een lakentje dan wel? Want ik denk dat ik Max niet zo ver krijg dat hij helemaal los in een slaapzak gaat liggen, zonder enige begrenzing van een laken zeg maar. Kunnen jullie mij even uitleggen hoe dat ook alweer zit? Normaal lag hij in een bakerdoek, in een truitje en dan onder een laken en een deken…Wat kan ik nu het beste doen als volgende stap? Er even van uitgaand dát hij er aan toe is om los te liggen he?
Groetjes Rainbow, trotse mama