Slapen in reisbedje

Hoi,

Gisteravond waren we bij mijn zusje op visite en hadden we het reisbedje (koelstra) meegenomen zodat ze eerst daar ff kon tukken, voordat we op huis aangingen.
Nou dat lukte dus niet…moord en brand krijste ze. Echt een beetje angstig klonk het. Ze eerder wel bij anderen geslapen, maar dat was nog in de bak van de wandelwagen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Moeten ze eerst wennen aan zo’n bedje?
Ik hoop dat jullie tips hebben, want in september moet ze 2 weken in het bedje liggen als we op vakantie gaan naar frankrijk.

Groet Vanessa mama van Senna.

hoi
ik weet niet of dat bedje er wiebeld , die van mij (de oudste) vond het ook vreselijk omdat het zo heen een weer ging als ie bewoog en keek daarbij ook heel angstig
wij hebben toen zo een drama gehad in duinrell in zo een huisje maar goed dat duurde een paar nachten (pfffff) en toen was ie gewend
ik zou als ik jou was wat vaker oefenen , en verder ze moet wel straks in frankrijk toch?? en als ze moe zijn dan slapen ze wel hoor!!
ik ga elk weekend naar de camping en daar slaapt ze ook in een andere omgeving (niet in een campingbedje) de eerste paar weekenden werd ze al wakker als ik die jongens naar bed bracht , toen gingen we een week , dan slaap je wat meer nachten achter elkaar en ze word nou niet meer wakker als ik die jongens naar bed breng of als we zelf naar bed gaan
het is gewoon wennen!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Hoi Vanessa,
Ik kan me wel voorstellen dat ze moet wennen aan zo’n reisbedje. Ik zou thuis alvast oefenen door haar er overdag in te leggen. Ik weet wel dat Anouk ook het liefst in een gewoon bed/wieg slaapt. Wij hebben het pas ook geprobeerd in een campingbedje, maar dit vond ze nog niks.

Kun je in zo’n reisbed wel haar eigen matrasje leggen, of is dat te groot?

Wel lekker trouwens 2 weken naar Frankrijk! Grt, Sabine

Jeske slaapt ook niet op een ander, tenzij ze erg moe is… Ik neem het campingbed wel altijd mee als alternatieve box. Vindt ze ook prima…

toen ik met me ouders op vakantie ging naar ommen.
had ik al thuis 2 week van de voren een babyhangmat in shania bedje gehangen
om als vast t wennen aan zo’n wiebelig ding !
is dat misschien iets ?

denk niet aan de dingen die je morgen allemaal moet doen ,
maar leef vandaag !

Wat ik altijd doe, is een eigen knuffel en muziekdingetje erbij, die ze hier ook heeft…
En een gewoon matrasje, zodat ze wel wat zachter ligt…

Succes,
Liefs Wendy