Slapen in mijn eigen bedje?!

Hallo allemaal,

Ik vind het de laatste dagen maar niks als ik in mijn eigen bedje moet gaan slapen. 's middags slaap ik veel liever in de box of in de kinderwagen bij mama. En 's nachts wil ik niet (meer) in mijn eigen bedje. Ik ben nu 7 1/2 week oud en ik sliep voorheen wel in mijn eigen bedje. Maar nu zet ik het 's middags en 's avonds op een brullen en wil ik dat niet meer. Mama sust me dan weer in slaap en probeert het opnieuw, maar daar trap ik niet in!!

Ik heb nu 2 nachten bij papa en mama in bed mogen slapen en als dank daarvoor heb ik zelfs de nachtvoeding overgeslagen en heb ik zowaar de hele nacht doorgeslapen!!!

Toch vindt mama het fijn als ik weer in mijn eigen bedje slaap. Hebben jullie tips voor haar???

Groetjes,

Sem en mama

7.5 week???////
kan je niet verwennen… dus leg maar lekker terug
komt misschien een beetje cru over maar leg maar lekker weg in eigen bedje… dat betekent misschien wel wat gebroken nachtjes voor jou en manlief maar … beter nu als straks een…
groetjes Kim, mama van

en

Helemaal mee eens!
Steeds even kijken maar wel laten liggen!

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

dat antwoord wilde ik ook al geven

het is cru maar wat kim ook zegt beter nu als straks als ze ouder zijn

gewoon volhouden vaste tijden in bed doen,eten ff op je arm en naar bed tot de volgende woeding,eten ff in de box ofzo en naar bed

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ook helemaal mee eens - ik heb deze ‘vergissing’ gemaakt met Izzy. Toen ze net geboren was moest mijn man meteen voor 3 maanden weg voor zijn werk. Ik denken, ach, kruimeltje slaapt niet, misschien makkelijker bij mama in bed…Nou zijn we 5 jaar verder en mevrouw denkt nog steeds dat dat kan…gelukkig begint het nu wel wat beter te worden. Met Ethan ben ik daar een stuk strikter mee geweest en kan het verschil duidelijk zien - meneer vind zijn eigen bedje geweldig!

Het is moeilijk maar echt de moeite waard!

Success er mee!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

2x deze vergissing gemaakt en bij de 2e wel gauw hersteld door hem alsnog maar in zijn eigen bedjes te doen, Jessin sliep nl de hele dag beneden in zijn wandelwagen en wij maar wiebelen. Als er ooit een 3e was gekomen dan had ik me dat wel eerst 3x overdacht voordat we dat weer deden. Ik zou ook proberen om Sem in zijn eigen bedje te laten slapen, als je nu toegeeft nl en het blijft dan zo wordt het dadelijk echt nog heel vervelend om je eigen bed terug te krijgen ( en ik kan het weten )

hmmmm als ik het boekje oei ik groei pak, zie ik rond deze leeftijd de eerste sprong, dat betekend terug naar mamma want daar is het veilig en vertrouwd( is Sem overdag ook anders ? misschien wat meer huilen ed ?).
Vraag het anders effe op het cb, misschien anders effe toestaan en als sprong genomen is weer terug naar eigen stekkie.

Ik heb mijn eerste ‘regelweek’ al gehad, toen ik 5 1/2 week oud was; back to mama! Maar ik heb goed nieuws. Ik heb vannacht wel in mijn eigen bedje geslapen, na de laatste voeding van 23.00 uur. En ik heb zowaar doorgeslapen tot 6.30 uur, dus ik kan het wel!!!

Nu ik dat heb laten zien, zijn papa en mama ook geruster.

Donderdag vertrek ik samen met papa en mama naar Zeeland voor een lang weekend. Ik heb er veel zin in en papa en mama ook!!

Groetjes en badankt voor jullie tips!!!

Sem

quote:
Hallo allemaal,

Ik vind het de laatste dagen maar niks als ik in mijn eigen bedje moet gaan slapen. 's middags slaap ik veel liever in de box of in de kinderwagen bij mama. En 's nachts wil ik niet (meer) in mijn eigen bedje. Ik ben nu 7 1/2 week oud en ik sliep voorheen wel in mijn eigen bedje. Maar nu zet ik het 's middags en 's avonds op een brullen en wil ik dat niet meer. Mama sust me dan weer in slaap en probeert het opnieuw, maar daar trap ik niet in!!

Ik heb nu 2 nachten bij papa en mama in bed mogen slapen en als dank daarvoor heb ik zelfs de nachtvoeding overgeslagen en heb ik zowaar de hele nacht doorgeslapen!!!

Toch vindt mama het fijn als ik weer in mijn eigen bedje slaap. Hebben jullie tips voor haar???

Groetjes,

Sem en mama

Goed hoor van Sem! Toch gelukt. Ga ervoor. Wij hebben onze zoon nooit bij ons in bed genomen. Hij slaapt altijd in z’n eigen bed en als hij erg ziek is dan zetten we het campingbed op naast ons bed. Dat is 2x gebeurd. Maar geweldig dat jullie het hebben geprobeerd en dat Sem het goed heeft gedaan.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker