Slapen in de auto

Vrijdag gingen we op vakantie naar Duitsland. Even een weekje weg. 5 uurtjes rijden, is te overzien. Nu zijn we al weer terug omdat ik behoorlijk ziek ben.
Alleen daar gaat het nu niet over. Stijn slaapt heel slecht in de auto, kan overigens ook niet in een buggy slapen of zo.
Heenreis was 6 uur rijden en Stijn heeft het laaste half uurtje geslapen en schrok wakker omdat we er waren.
Terugreis hebben we er 5 uur over gedaan en toen heeft hij tussendoor toch nog even een uur geslapen.
Echt vervelend wordt hij niet, af en toe een beetje piepen, dus dat scheelt.
Ik hoor het niet zo vaak dat kinderen slecht slapen in de auto, Wie van de kinderen hebben dit nog meer en heb je ook een super de luxe oplossing??

Groetjes Wiets

mijn oudste nu 10 had en heeft het nog
als wij naar oostenrijk rijden is toch
gauw een uurtje of 10 rijden en dan gaan we snachts
is hij wakker hoor hoe klein ie ook was
gelukkig niet vervelend
volgens mij doe je daar niet veel aan e
de een vind het heerlijk het geronk van die moter
en valt er van in slaap en de ander niet

nancy mama van randy 10 damon 7 en chloe 3 mnd

Hoi,

Vervelend dat je vakantie afgebroken is, Beterschap…

Maar heel herkenbaar mijn kids vallen in slaap als we de straat inrijden… Heb geen supertip, maar een lieve baby cd kan helpen, staan allemaal lieve liedjes en geluidjes op… Worden ze heel rustig van.

Groetjes Cindy

quote:
Wie van de kinderen hebben dit nog meer

Mijn dochter (1,5 jaar) zit altijd zulke korte stukjes in auto en buggy dat die ook niet gewend is om te slapen. Wel vervelend als we die ene keer wat later naar huis gaan en ze op de achterbank met flink kabaal zit te mopperen omdat ze wil slapen maar niet kan slapen.

quote:
en heb je ook een super de luxe oplossing??
daar heb ik helaas geen antwoord op, misschien 's nachts rijden dat door de donkere omgeving het slapen wel lukt?

Beterschap, wat heb je?

We hebben al van alles geprobeerd. Muziek, warme melk, ook snachts, niets helpt hij vind alles interessant, overdag ziet hij veel en snachts zijn het de lampjes die leuk zijn.

Groetjes Wiets

Hier is het ook zo dat als we op bezoek zijn geweest bijvoorbeeld en we halen Joel 's avonds/'s nachts uit bed om naar huis te gaan. Dan zit hij de hele weg, al duurt het een uur wakker in de auto. Thuis gaat hij wel weer lekker verder slapen. Ik denk ook dat hij het interessant vindt, donker en lichtjes.
Groetjes, Mariëlle en Joël

quote:
al duurt het een uur wakker in de auto. Thuis gaat hij wel weer lekker verder slapen.

Stijn heeft precies hetzelfde!!!

Groetjes Wiets