Slapen gaat goed maar

Hoi

Ik heb weer een paar vraagjes…

Mijn zoontje slaapt nu overdag goed maar wil nu s avonds rond 8 niet meer slapen dan blijft ie de hele dag hebe gewerkt is het wel lekker als je een beetje rust hebt en rustig tv kan kijken…

Moet ik me schema aanpassen (als je van een schema kan praten )

Er even van uit gaan dat ie om half 7 wakker wordt dan ziet het er als volgt uit…

06.30 fles (want hij wil sinds 4 dagen de borst niet meer hij weigerde gewoon
daarna leg ik hem weer terug in bedje en slaapt ie tot 9 uur. Dan krijgt ie om half 11 weer een flesje en leg ik hem om 11 uur weer in bed. Dan slaapt ie meestal maar een uurtje en krijgt ie daarna zijn fruithapje… om half 2 leg ik hem weer in bed (soms eerder als ie gaat piepen) en slaapt dat 1,5 a 2 uur. Als ie wakker wordt krijgt ie z’n flesje en om 5 uur gaat ie nog ff slapen tot kwart voor 6 daarna krijgt ie z’n warme hap en om 7 a half 8 leg ik hem weer in bed maar dan wordt ie om half 9 wakker en wilt ie niet meer slapen.
Om half 10 a 10 uur zijn laatste fles en dan valt ie gelijk in slaap (soms brabbeltje ie nog een beetje)

Hij krijgt om 3 flessen van 180 water en 6 schepjes
1 fles van 210 water en 5 schepjes rijstenbloem (voor het slapen gaan)
en soms krijgt ie nog een flesje van 120 water met 4 schepjes deze krijgt na zijn eten (zit wel een half uurtje tussen maar hij heeftniet genoeg aan 1 potje en hij is hier pas mee begonnen…)

Over een paar dagen moet ie s middags een pap fles krijgen welke pap gebruiken jullie hiervoor en geburiken jullie een fles of geven jullie het met een lepel…

Ik geef nu broodkostje en soepstengel als “tussendoortje” maar ik las dat je ook rijstenwaffels kan geven… Welke geven jullie dan…

Drinken wilt ie steeds niet hij neemt wel een slokje maar als ie merkt dat het geen melk is wilt ie niet meer… Kan het misschien te maken hebben met dat het koud is??

Hoop dat jullie me kunnen helpen…

wij geven babix rijstewafeltjes en liga. soms lange vinger. of nijntje koekje.
vindt soepstengel eng dit stopt ze achter in de keel en vindt ze niet lekker.
sap zou ik blijven proberen maar niet forceren! komt vanzelf is ook ff wennen voor de kleintjes.
wij geven nog steeds nutrix door de fles omdat lieke bambix erg smerig vindt en gaat hier erg van kokhalzen. met nutrix gaat het goed maar niet van lepeltje.
ze is niet zo’n papeter. maar brood wel dus wij laten het zo.

succes gytha