Hallo allemaal,
Het is eigenlijk een hele tijd goed gegaan met Demi en ze is een supervrolijk en lief kind. Ze is echt de wereld aan het ontdekken, maar sinds een paar weken is het doorslapen echt weer drama. Hou me nog wel steeds aan de regel om haar er niet uit te halen, maar na een kwartier huilen kan ik het niet meer aanhoren en loop er toch naartoe om de tut erin te doen en om te kijken of ze niet op haar buik ligt. Vervolgens gaat dit ongeveer een half uur goed en dan begint het weer van voren af aan. Dit begint meestal rond de klok van half 4 a 4 uur tot een uur of 5. Wordt er echt een beetje moedeloos van, want ze deed het zo goed, maar nu dus niet meer. Iemand tip ?
Tevens is het ook de afgelopen week een drama met groentehap. Ze vindt het allemaal niet zo lekker meer, terwijl ze eigenlijk alles lust en vanmiddag heeft ze zelfs maar een paar happen op. Ik heb daarop maar een fles gemaakt, maar ook dit wilde ze niet. Dus ze is zonder groentehap vanavond naar bed gegaan. Wel heeft ze nog een fles om 19 uur op, maar dus geen groente. Ik geef deze altijd rond de klok van 16 uur, omdat ik anders bang ben dat ze de fles van 19 uur niet meer wilt. Ze wil dan ook echt slapen dus deze rekken werkt ook niet echt.
Iemand tips ??? Kan het kwaad als ze een voeding een keer laten staan ??? Ze is normaal een super goede eter en ze heeft verder geen koorts ofzo. Snap er niks van. Nou heel verhaal, maar hoop dat jullie tips voor me hebben.
Gr. Natasja