Yohooooo mini-boy, fijn dat Jurian zich zo geweldig heeft gedragen! Opsteker! Enne…bij ons slaapt Julia juist vaak niet, terwijl ze wel zou moeten slapen. Vanmiddag ook weer. Na het zwemmen is ze normaal heel moe. Ik leg haar dan in bed, maar nu lag ze me gewoon lachend aan te kijken. Ik dan maar met haar naar beneden…eenmaal daar zat ze maar door haar ogen te wrijven. Was ze gewoon stikmoe, maar slapen? Ho maar! Ze heeft toen toch even geslapen, maar dan valt haar tutje uit en dan is het even brullen. Ik wilde zelf vanmiddag best even slapen op de bank, want ik was moe en met dit weer val ik zo in slaap, maar ze hield me bezig! Ze slaapt dan toch niet zo diep. Ze slaapt 's nachts wel goed, op een wakker voedingsmoment na, maar overdag is het wel wat minder op dit moment. Misschien doordat we haar aan het uitbakeren zijn? Ik zou soms wel een Juriaantje willen hebben hoor! Heerlijk als zo’n mannetje lekker lang slaapt!
En nog even voor Michele: ik viel stijl achterover toen ik de opmerking van je schoonzus las! Alsof je als je moeder bent 200 kilo moet wegen, met vet haar, wallen, borsten tot op je knieën en haren op je kin! Zo van: ik ben voorzien! Waardeloos! Zelf heb ik altijd parfum op, verf ik mijn haar, ben ik ook verzorgd met make-up op en kleed ik me ook modern met jurkjes en strakke broeken enzo. Wat een debiel inderdaad. Tsssssss! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama