Hoi,
’s Avonds slaapt mijn dochter meestal heel kort. Ze slaapt dan ongeveer drie kwartier. Op zich is dat prima. Jammer is dat ze dan huilerig is en het is dan nog geen tijd voor haar voeding. Het duurt dan ongeveer nog 1 uur tot haar volgende voeding. Ze geeft geen signalen dat ze moe is of honger heeft. Ze wil niet alleen spelen terwijl ze dat anders wel wil. Na de laatste voeding is alles weer prima. Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn en of iemand dit herkent. Even tjes laten huilen en kijken of ze doorslaapt hebben we al geprobeert maar dat werkt niet (overdag wel). Ze wordt dan vaak even wakker in haar lichte slaap en slaapt lekker verder.
Verder vraag ik me af hoe het gaat met regeldagen en de fles. Ik weet dat kinderen bij borstvoeding dan vaker willen drinken om de melkproductie te regelen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat bij kinderen die de fles krijgen.
Bij kunstvoeding ken ik de limiet dat kindjes max. 1 liter per dag mogen. Hoe gaat het als kindjes een combi krijgen van de borst en de fles?
Groeten,
Marjolein