Hallo,
Ik ben nieuw, dus ik stel mezelf meteen maar eventjes voor;
Ik ben Eef, 23 jaar, na vier jaar (eindelijk ) getrouwd op 12 maart 2010 met Wesley en samen hebben wij een dochter Britt, geboren 26 januari 2009, en is nu 14 maanden…
Nu is ons ‘probleem’… Britt mag nu gewoon alles eten en drinken ze lust alles behalve MELK… ze weigert echt melk te drinken. Heb al geprobeerd dat ze niks anders kreeg dan melk (op aanraden van het CB) zodat ze als ze dorst krijgt uiteindelijk toch misschien die melk op zou drinken… niet dus… op een gegeven moment toch maar een flesje sap gegeven (vond het zo zonde dat ze zo weinig gedronken had hele dag) Hoe doe ik hier goed aan? Ben ik te flauw en moet ik de hele dag doorzetten met die melk (en dan maar n hele dag niks drinken) of hoe kan ik dit nog aanpakken?
en het 2e ‘probleem’; Britt sliep tot januari 's nachts goed door. Opeens werd (wordt) ze nu 2 á 3 keer per nacht wakker en wilt een fles anders huilt ze de hele nacht door. Dit geven we dan aangezien mijn man 's ochtends om vijf uur uit bed moet… moeten we ze laten huilen?
Nou ik hoor het wel!
Groetjes Eef X