Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje over het slapen van een baby van 3 maanden.
Mijn zoontje slaapt s’nachts echt uitstekend, hij gaat om 20.00u naar bed en wordt wakker tussen 05.30u en 07.00u. Hij krijgt dan de fles en slaapt vervolgens verder tot 09.30u-10.30u. Dit gaat allemaal zonder problemen en daar zijn we dan ook heel blij mee.
Vervolgens slaapt hij overdag niet zo geweldig meer, dit lukt alleen in de puckababy terwijl dit s’nacht helemaal niet nodig is. Doen we de puckababy niet aan dan maait hij continu met zijn armpjes en slaapt absoluut niet. Hij doet tijdens de ochtend soms nog een klein tukkie van ongeveer een 45 min (komt dan alleen in slaap dmv huilen) en s’middags probeer ik vaak toch wel 1.5-2 uur vol te maken (heel erg lastig). Hij wordt altijd wakker na ongeveer 50 minuten, laat hem dan even huilen om vervolgens soms toch weer in slaap te vallen. Ik vind het zo lastig om hem dan te laten huilen, maar hij heeft zijn slaap echt nodig. Zonder te slapen overdag is hij echt niet te genieten. Hij huilt dan heel erg veel en kan zich echt niet vermaken. Herkennen jullie dit en eigenlijk is mijn vraag, wordt dit beter met de tijd??? Of zal het slapen overdag altijd lastig blijven. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!!!