Slaapzak

Hallo weet iemand tot wat voor maat je een slaapzak kunt kopen Britt heeft nu maat 110 en is er bijna uit ??
Hoop dat ze nog wel grooter zijn het is juist nu nog zo lekker warm.

[/url]

Ik heb ze nooit groter gezien dan 110.

Wat is Britt dan groot voor haar leeftijd. Onze jongste van 3 jaar is gemiddeld qua lengte en haar lengte is 95 cm. Britt is nog geen 2 jaar!

Groetekes, Sje

nu al uit de slaapzak vreemd was je hem niet te warm misschien mijn zoontje heeft maatje 110 gooi je hem misschien in de droger daar worden ze oo te klein door

ze zijn niet groter ze gaan toto 110

Gewijzigd door - lieke33 op 30 Mar 2008 19:33:08

ja britt in idd langer dan haar leeftijds genootjes.

[/url]

En ze is al langer dan 1 meter?

Groetekes, Sje

nee ze is nu 90

[/url]

mijn zooontje is bijna 5 en heeft maatje 110 op dit moment jou dochter zou echt nog in zo’n slaapzakje moeten passen hoor britt

Ja maar dan is ze 5cm kleiner dan onze jongste en die kan nog makkelijk in een slaapzak maat 110. Dan is ze er toch nog lang niet uitgegroeid?

Er moet een lijfje van 70cm in! Reken het hoofd + hals (=ongeveer 20cm) even niet mee want dat hoeft niet in die slaapzak. Dus 110 - 70 = 40cm over!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Mar 2008 19:53:03

sje inderdaad dan is ze er nog lang niet uitgegroeid beetje vreemd mijn kids konden ook altijd nog in de slaapzakjes maar merkte wel waste je ze te heet of in de droger krompen ze zo een paar centimeter

Ja een paar cm misschien maar geen 40cm!
Ze maken ze niet voor niets tot max. 110cm lang. Kan niet waar zijn dat een kind van nog geen 2 jaar daar al uitgegroeid is.

Groetekes, Sje

dat ben ik met je eens sje een paar centimeter kan nog wel maar oveel krimpen ze niet maar vind het ook zeer vreemd dat daar niet meer in past in maatje 110

slaapzak maatje 110 is de lengte van de slaapzak… 1 meter en 10 cm dus

maar als je naar de hema of wat dan ook gaat heb je slaapzakken met 86/92 of 56/62 dat zijn de kindermaatjes

maar kan me niet voorstellen dat een 2 jarige niet meer in een 110 slaapzak kan… maar daarentegen had ik mijn kinderen op 1.5 jarige leeftijd allang in een peuterbedje liggen onder een dekbedje … dus het kan best dat je kind niet meer in de slaapzak past en toe is aan de volgende stap… een groter bed

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik zou zeker geen te grote slaapzak aanschaffen, want dat is niet zinvol, en zeker niet warmer, die van ons konden makkelijk met een slaapzak van 110 vooruit, en eer die te klein werd gingen ze over naar een ander bedje net wat Kim zegt.

Groetjes Nathalie & Co

Hoi,

Buiten dat ik het ook vreemd vind dat ze niet meer in de 110 past. mijn dochter is 1.02 meter bijna en past ernog prima in.
Ik heb van mijn schoonzus wel een grotere slaapzak gehad maat 130. Maar waar je die koopt weet ze ook niet zij heeft hem ook weer gekregen. Dus ze moeten er wel zijn of ze moeten uit de mode zijn de slaapzak is alweer 5 jaar oud.

groetjes

lon106