Hoi dames,
Er zullen waarschijnlijk al vele topics hier over gemaakt zijn, maar maak gewoon nog even een nieuwe!!
Een tijdje terug las ik ergens in een topic over dat sommige kindjes hun slaapzak uittrekken, Bo deed dit toen nog niet gelukkig.
Nu heeft Bo echter het uitslapen ontdekt!! Ja echt zo ontzettend fijn, na ik weet niet hoe lang om 500 wakker te zijn, slaapt hij nu door tot 830/900!! Heerlijk, maar toen ik hem vanmorgen om 845 hoorde (was er zelf al een tijdje uit) en naar hem toe ging, trof ik het volgende aan: Een Bo die de slaap zak helemaal had opengeritst, en dat ding dus al uit had!!! Nog nooit gezien dat hij een rits open kon maken, en nu!!! Maar dat was nog niet alles, na gezegd te hebben dat dit echt niet mocht (wat werd ontvangen met een brede grijns van bo, zo trots da hij was) Liep ik even de kamer uit om iets te pakken, ik kom terug en Bo die swingt volleerd zijn been over de rand van zijn ledikant, gaat als een cowboy recht op die rand zitten, swingt die andere er over heen, en wilde zich langzaam laten zakken!!! Dit kon ik dus voorkomen door hem op te pakken en streng te zeggen dat dit heel stout was (weer een dikke grijns van Bo). OP zich klom hij heel netjes uit bed, op deze manier valt hij er niet uit, dus geen hersenschudding of wat dan ook, maar het punt is, IK WIL DAT NIET!!!
Ik weet wel zo goed als zeker dat als bo zijn slaapzak aan heeft , hij niet eruit kan klimmen. Ik zoek dus iets waarmee ik zijn rits op een veilige manier kan vastzetten. Is daar iets voor?
Want ik ben bang dat als dat niet te realiseren is, ik Bo nu al in een ander bed moet leggen, wat ik eigenlijk ook weer niet echt zie zitten,
Hebben jullie tips?
liefs woezel