Hallo
Mijn zoontje Djayden is 22 maand en hij slaapt overdag en s’nacht gewoon in een zomerslaapzak en indien het koel is dan een dun dekentje over.
Nu wil het geval dat we in een huis wonen waar alles vrijwel nog van hout is en minder geïsoleerd,met als gevolg dat het in de warme dagen ook heel warm is op zijn kamertje.
We hebben al van die rolluiken voor de buitenkant van de ramen geplaatst en al helpt het wel iets,het is er nog steeds warm.
Als hij wakker is zet ik een 1,5 uur voor het slapen gaan de airco boven aan en dan is het lekker koel op zijn kamertje maar als ik hem dan op bed breng en de airco uitzet stijgt de temp.al weer gauw.
Ik vraag me af of ik hem zonder slaapzakje te slapen moet leggen omdat het zo warm is op zijn kamertje,maar ik ben zo bang dat dat onveilig is.
Hij klimt nu niet uit zijn ledikantje maar het is wel een heerlijk ondernemend kereltje met weinig angst voor het uitproberen.
Hoe warm is het bij jullie kleintjes op de kamer en wie kan mij een antwoord geven of advies?
gr diana