Slaapzak deel onder matras leggen

als jullie de dekens eruit gooien doen jullie de kids dan ook iets extras aan?
of gewoon rompertje piama en dan slaapzakje…

groetjes!!

karin

Hier hadden ze gewoon rompertje, pyjama en slaapzak aan. Warm zat. Vergeet niet dat ze tussen een hoog hoofd- en voeteneind liggen. Dat houdt ook warmte bij je kindje.

Groetekes, Sje

Hallo allemaal,

Ik heb Jony die inmiddels 15 mnd is, altijd vast gelegd nadat ze ging draaien en naar boven ging kruipen in haar bedje.
Jony heeft een ledikantje met ook spijlen aan voeteneind/hoofdeind.
Ze werdt dus snachts wakker omdt ze met haar hoofdje tegen de spijlen aan kwam, dat was eigenlijk de reden dat ik haar slaapzak aan de zijkant een punt mee instopte met haar dekbedje.

Groetjes Cora

Gewijzigd door - coramora op 21 Apr 2009 20:03:56

ok, dan weet ik dat alvast…als ruben dan nog erger gaat banjeren gooi ik zijn dekentje er ook uit…
enne…honden leg je vast…kinderen niet!! (das mijn mening in ieder geval…)

groetjes!!

karin

Vakanties leg je ook vast toch?!

Groetekes, Sje

inderdaad sje…vakanties ook!!!..
en heel soms, als ie lastig is, mijn man ook…maar komt niet zo vaak voor hoor

karin

Oh brrrrrrrr, daar heb ik dan meteen weer een beeld bij. Niet goed voor mijn netvlies! Haha!

Groetekes, Sje

groetjes!

karin

Hmm ik hou dat soort dingen wel on een need to know basis :-p

Maar kinderen en katten kun je niet vastleggen. Dat vinden ze niet fijn en in beide gevallen gaan ze draaien en rollen om los te komen met alle gevolgen van dien.

Groetjes,

Michèle

haha idd michelle dat was toevallig, en wat zij schreef heb ik zelfs 1x gedaan en toen dacht ik meteen ohnee! mag niet (beetje ingestopt maar hij banjerde meteen omhoog dus hij zat niet vast genoeg…gelukkig) dus hij lag nog geen 10 seconde “vast” als je het al vast wil noemen, dus ik begin er zoiezo niet meer aan, 1 kwa veiligheid 2 omdat het toch neit werkt bij Houdini

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Eh je weet dat Houdini 1 keer niet losgekomen is he inge.

Groetjes,

Michèle

Was Houdini dan verdronken in zo’n watertank dan Michele? Wij hebben ook een Houdini (grappig die vergelijking Inge)! Ze weet zich overal uit te wringen. Voorheen zelfs uit de Snug & Tug, terwijl ze zeiden dat die bakerdoek zo strak zat, dat dat niet zou lukken. Ze was toen 2 maanden en bezat dus al superkrachten toen!
Wij hebben, op advies van bakerdeskundige Ria Blom (die van de boekjes) Eva heel even in zo’n band gelegd. Ik weet niet meer hoe die heet. Ze werd er helemaal kriegel van en liet duidelijk merken dat ze het niks vond. Na 2x hebben we dat ding uit bed gehaald, want hij rolde ook op en dan lag ze op een dik deel. Dat leek me niet lekker liggen. Nu banjert ze ook omhoog en naar de zijkant. Vanochtend lag ze op haar buik omgedraaid, met haar beentjes half door de spijlen. Zo tref ik haar 's nachts ook weleens aan. Ze meldt zich dan en ja, dan is het even lopen en omdraaien. Vorige week lag ze ook te slapen op haar buikje. Dat was overdag en ik heb het even zo gelaten. Ze lag mooi vrij met haar mondje om goed te ademen en het was maar voor even. Ik laat haar gewoon slapen zoals we wil, tegenwoordig een beetje op haar zijtje. Als ze het niet fijn meer vindt, horen we dat vanzelf!

Enne Saro, FIJN dat het uitbakeren al best goed gaat! Zie je! Ik heb er alle vertrouwen in dat Dani het snel onder de knie krijgt! Hoe gaat het bij jou mama Kikie?

Groetjes Rainbow, trotse mama

nee klopt rico is ook 1x niet uit zn bakerdoek gekomen de andere keren was hij er s’ochtends weer uitgekomen bizar of niet

enne Rainbow, i know die bijnaam had ie al vanaf de inbakerfase, na 6 weken begonnen we met bakeren want hij was te onrustig maaide zich wakker met zn handjes enz enz… maarja hij was toen al zo sterk en wurmde zich er weer uit op 1 a 2x na dan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Erik lag gisteravond met z’n beentjes omhoog tegen de spijlen aan. Hoe verzinnen ze het…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Houdini is inderdaad verdronken in de waterbak. Waarschijnlijk vermoord. De schakkel die los hoorde te zitten zat die keer niet in de ketting toen.

Groetjes,

Michèle

Ik gebruikte eerst een bubble bakerdoek… Meneertje was daar veel te sterk voor! Hups alletwee z’n armpjes eruit…!!

@rainbow

HEt gaat heel goed!!! Hij slaapt nu volgens mij al 3 weken in een gewone slaapzak! En ook zonder tullendienst. Alleen vanaf maandag is meneertje om de drie uur wakker en heel hard krijsen dan… Weet echt niet wat hij dan wil… Heb het nog nooit mee gemaakt… Maarja komt allemaal wel weer goed toch…Met Eva ook alles ok?

@michelle
Deken is hier nu ook weg hahaha

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Heb ik met morgan ook gehad. Elke nacht kon ik de klok er op gelijk zetten. Ik ben het gaan negeren en ineens was het over.

Groetjes,

Michèle

Heb ik met morgan ook gehad. Elke nacht kon ik de klok er op gelijk zetten. Ik ben het gaan negeren en ineens was het over.

Groetjes,

Michèle

Yes, alles prima met Eef! Maar nog steeds veeeeel tullendiensten! Soms wel 6x per nacht! Het vervelende is, dat ik niet altijd hoor wat er aan de hand is en dat negeren dan moeilijk wordt. Vannacht huilde ze omdat ze helemaal op haar buikje tussen de spijlen lag en ja, dan kom ik haar ‘redden’ natuurlijk. Maar het kan ook gewoon zijn dat mevrouw haar tul wil…het is hetzelfde huiltje…Vervelend he, want hoe kan ik dan inschatten of het nodig is dat ik kom? Negeren wil ik ook GRAAG, want ze kan overdag ook prima zonder tul, waarom 's nachts dan niet? Als ze slaapt valt 'ie uit en dat weet ze dan niet eens. TOTDAT ze wakker wordt en beseft: mijn tul is foetsie. Dan is het brullen! Ik ben het wel zat joh! Het ziet er nog niet naar uit dat de diensten minder gaan worden…:

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan pakt het heel soms zelf en inderdaad op de dag taalt zij er ook eigenlijk niet naar. Als ik haar dan der tul geef gaat ze op de ring bijten en knagen en hem besturderen en zo.

Ach ja Rainbow onze dochters willen tullen dus wij hebben tullendienst… Helaas.

Groetjes,

Michèle