Zo gaat dat hier dus he? Eva wil je een deken of een slaapzak? Een slaapzak. Ok. Je bent nog niet beneden of ze roept: dekentje hebben! En andersom. Net ook weer. Ze wilde het dekentje, maar toen opeens toch maar weer de slaapzak…Normaal zeg ik gewoon dat ze moet kiezen, maar aangezien de dag hier vroeg begint (wederom 06.00 uur gaap), vind ik het fijn als ze allebei even slapen tussen de middag. Dus ik gaf toe en deed de slaapzak aan…nu is het stil. Maar ik moet dus wel altijd eerst het één doen en het dan ‘ruilen’ voor het ander. Ik geef normaal niet zomaar toe en het is ook pure aanstellerij, maar ik doe alles voor een uurtje voor mezelf op dit moment. De kids zijn best wel druk nu. Met eten rommelt ze ook en dan ben ik rigoreus. Met andere dingen ook en dat weet ze. De speen moet uit en blijft bv ook uit. Maar dat dekentje/slaapzak-verhaal is nog het enige…Zijn ze bij jullie ook zo draaikonterig? En geef je toe als je graag wilt dat ze gaan slapen? Dan maar mét deken of met slaapzak? Hoe slapen jullie kindjes?
Groetjes Rainbow, trotse mama