Slaapvraag

Hallo

Heb een vraagje, Eva komt nog steeds voor dr nachtflesje, niet meer elke nacht maar zo 3/4 keer per week wel. Het gekke is dat ze overdag nooit dr fles leegdrinkt en snachts drinkt ze m zo op. Vooral smorgens laat ze meestal de helft staan ook al heeft ze doorgeslapen. Volgens mij hoeft Eva toch niet meer een nachtvoeding, qua behoefte dan. IK ben trouwens erg verwend hoor, ik hoef nooit die nachtvoedingen te geven want paul staat al na een kuchje naast zijn bed en geeft eva dr fles. Nou is mijn vraag, hoe komen we van die nachtvoedingen af??? Oja, met water verdunnen helpt niks want dat proeft ze en dan wil ze dr flesje niet en gilt alles bij elkaar…

Groetjes, Els

Tja els heel moeilijk
jordy komt nu ook weer maar toen was het ineens over eigelijk niks gedaan, heb je al ens geprobeerd de pap bv savonds te geven of als je dat al doet smorgens ik heb het toen eens omgedraait toen sliep ie door maar helaas hij komt ook de nachten weer om half 4
zal wel weer een periode zijn…

Tries

Eva heeft een keer 2 wekenn lang doorgeslapen, voor de rest dus nooit, ja soms een dagje, en nu slaapt ze 3 nachten per week door, maar meestal dus nog steeds niet, dus van een periode kun je t eigenlijk niet hebben. Ik geef savonds pap, meestal fles van 200 met 3/4 schepjes.

Groetjes, Els

els,

weet niet of ze een fopspeen heeft,maar als ze dat heeft probeer dat eens.

en anders geef je 50 ml ipv een volle fles.

of een keer kijken wat ze doet en niet gelijk erheen gaan.misschien droomt ze wel.

sterkte

groetjes bianca

Jasper kwam en komt zo nu en dan ook nog in de nacht.
Maar rond de 8 maanden was het elke avond raak.
Ik gaf toen de laatste fles om 23.00 uur, met rijstebloem. en dan werkte wel af en toe.
Maar ze kan misschien ook gewoon wat dorst hebben.
Of een droom…

Ik kreeg toen een keer een tip om hem door te laten huilen, pfff had ik 1 nacht gedaan, maar dat werkte dus helemaal niet.
Zo ineenkeer was het over, toen sliep hij weer lekker het klokje rond.
Dus misschien een periode ??

Maar wat ben jij inderdaad verwent zeg…
hahaha

Hoelaat geef je trouwens de laatste fles…
Misschien dat je het een beetje kan gaan rekken ??

Ik hoop dat jullie snel weer een volledige nachtrust krijgen…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Ik heb het geluk dat Eva sinds haar 10e wwk doorsliep.
Nou wordt ze natuurlijk af en toe nog wel wakker, maar dan is het meestal omdat ze ondersteboven op zijn kop onder de dekens vandaan ligt (kortom ze heeft het koud), of ze schreeuwt ineens, en dat is waarschijnlijk een droom. Wij hebben aangeleerd om haar geen melk s’nachts te geven omdat we bang waren dat ze daar dan aan zou wennen, en ze krijgt overdag genoeg. We krijgt ze soms wat water of diksap als ze echt niet stopt met huilen, maar meestal is even toedekken en een aai over haar bolletje genoeg.

groetjes judith