vroeger ging ons nell direct na middageten slapen in bedje voor 2 à 3 uur. sinds ze enkele dagen naar de opvang gaat doet ze dit niet meer dan blijft ze wakker tot 14u en dan slaapt ze misschien een uurtje. weten jullie misschien hoe dit komt of heeft het alleen met het warme weer te maken want ze is echt moe ze wrijft steeds in haar ogen maar slapen doet ze niet
Slaapuurtje 's middags veranderd
rico slaapt ook minder met dit warme weer, wordt er onrustig van maar is wel doodmoe,
ik weet niet hoe oud Nell is maar zit ze niet in een sprongetje?
en zoiezo gaan ze op den duur minder slapen dus het is in ieder geval niet iets om je zorgen over te maken
als het een sprong is gaat ook die weer over
en de warmte tja…
zoiezo wat koel houden, hoe leg je haar in bed?
nell wordt vrijdag 20 weken en overdag met dit weer zit ze gewoon in haar pamper tenzij we naar winkel moeten dan doet ze iets licht aan. en s nachts slaapt ze in slaapzak zonder mouwen met enkel een pamper aan
dan zit ze volgens mij in een sprong, dit gaat vanzelf wel over, en in combinatie met de hitte over de hele dag gezien… neem aan dat ze het niet zoveel te warm kan hebben als ze zo in bed ligt, maar natuurlijk wel wat hangerig van de hitte over het algemeen… wel goed van je zonder romper aan had ik laatst ook bij rico geprobeerd en hij sliep beter dan met
waarom koop je het oei ik groei boek niet?
raad ik je echt aan meid!
maargoed het verschilt per kindje
het kan zijn
slecht eten
slecht slapen
hangerig
huilerig
minder “kunnen” minder geluidjes/kletsen
1kennig (op den duur)
nog wat dingen maar goed dat hangt er net vanaf hoe je kind in elkaar zit
en ze hoeven inet alle kenmerken te vertonen dat verschilt ook weer
rond 29 weken gaan ze ook beseffen dat mama weg kan lopen, dus dat is ook een rot tijd en voor die tijd is de sprong brak. (rond 26/27 weken is het even rustig en met 29 weken is het weer herrie)