Ik merk dat Eva haar slaapjes gaat veranderen. Normaal sliep ze van 19.00-07.30 uur, van 09.00-10.30 uur en van 13.00-15.30 uur. Nu houdt ze het soms bij één slaapje, soms wil ze vaker slapen. 's Ochtends vindt ze het slaapje wel lekker, maar 's middags heeft ze er minder zin in, al is ze wel moe rond een uur of drie. Het lijkt me fijn als ze midden op de dag zou gaan slapen, niet te dicht op het wakker worden en niet te dicht op het naar bed gaan. Ik bedoel dus op het moment dat ze nog maar één slaapje wil/gaat doen. Ze zou bv kunnen slapen van 11.30-13.00 uur ofzo?
- hoe zou ik haar slaapjes kunnen gaan rekken, zodat we op één slaapje tussen de middag komen? Ze is al zo moe rond 09.15 uur!
- hoe zit het dan met de boterham, die eten we nu altijd met papa samen en dat is wel zo gezellig!
Ik vind het prima dat ze nu nog één slaapje heeft, maar merk gewoon dat ze niet meer graag twee keer slaapt. Tips graag! Op het kdv gaat ze trouwens wel pas rond 10.30 uur slapen, maar thuis trekt ze dat niet?
Groetjes Rainbow, trotse mama