Die kleine van mij is morgen 17 weken en hij heeft iets nieuws bedacht. Hij heeft altijd heel goed geslapen in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer. Nu leg ik hem op bed en gaat hij eerst een uurtje wakker liggen. Meneer wordt er dus niet vrolijker op en dan huilt hij voor eruit. Oke, verders nog niet veel aan de hand, maar dan leg ik hem in de box. Even huilen, rommelen aan speelgoed en binnen 5 minuten gaat meneer weer slapen. Begin na een week zo te doen toch wel een beetje door te krijgen dat hij liever in de box snurkt. Ik wil dit niet, maar weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet. Zou dit met het sprongetje rond 19 weken te maken kunnen hebben?
Slaapt telkens in box
Dat zou heel goed kunnen. Misschien een knuffeltjes of iets in zijn bedje leggen?? Dan kan hij daar aan friemelen. Morgan sliep in het begin alleen maar met een badstofdoekje op der gezicht en nu heeft ze nog steeds twee doekjes in der bed en zonder slaapt ze echt niet.
Groetjes,
Michèle

Hij heeft zon labeldoekje, drapeert hij altijd over zijn nek. Ik zou het niet erg vinden als hij een extra slaapje doet in de box, gewoon, per ongeluk. Maar er is nu duidelijk opzet in het spel. In bed wakker en kletsen en in de box slapen. Da was nie helemaal de bedoeling (-;
Dan zou ik toch wat concequenter worden. Dan maar even laten brullen ook al duurt het even. Wel af en toe kijken, maar even kijken wat ie dat doet.
Groetjes,
Michèle

En pas naar bed doen als er in de oogjes gewreven wordt… misschien heeft ie gewoon nog geen slaap. En na een poosje huilen in bed wordt de slaap wel opgewekt natuurlijk…
Iris doe ik pas naar bed als ze moe wordt. Ook heeft ze een speeltje in bed. Een knuffel waar ze erg graag mee speelt en een doekje.
's Avonds na de laatste fles gaat ze gewoon naar bed. Ook al is ze soms dan nog niet moe.
Succes