Slaapt nog niet door!

Hallo mensen,

Mijn 8maanden baby slaapt nog niet door…!
Hij is elke nacht wakker, de ene keer een paar uur de andere keer steeds om de 3kwartier of 2uur…
De ene keer wil hij alleen steeds zijn speentje of getroost worden de andere x is hij klaar wakker…
Vast ritueel heeft hij, heeft geen honger of dorst, en slaapt 2 keer per dag.
Is wel bezig met tandjes…maar dit niet doorslapen speelt al vanaf 5e maand!

Hoe kan dit, heeft iemand dit ook meegemaakt…?

Alvast bedankt voor jullie reacties… gr djamiela

Draai zijn bedje eens een kwartslag of halve slag, misschien helpt dat. Klinkt heel suf maar dat kan wonderen doen!

En verder kan het ook met sprongentijd te maken hebben. Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

Ik heb ooit een tip gekregen om door de laatste fles druivensuiker te doen.
Het lijkt heel vreemd omdat je zou denken dat je kind er dan hyper van wordt, maar dan blijft de suikerspiegel hoog, waardoor er geen hongersignaal komt en kan hij doorslapen.

Ik heb het bij beide kids geprobeerd en hier werkte het als een trein, en aan iedereen die dit probleem had hebben het geprobeerd en heb eigenlijk alleen maar goede reacties gehoord.

Oke…! bedankt voor jullie tips zal het zeker proberen.
En ja soms denk ik dat het daar mee temaken heeft de sprongentijd maar hoelang duurt zoiets dan?! Dat groeiboek heeft mijn zus dus zal het van haar lenen, zij adviseerde me het ook al.
Vannacht was hij weer zoals gewoonlijk de eerste 3/4 heerlijk vast aan het slapen en toen om 2 uur klaarwakker. Dan ligt hij terollen bollen in bed, zitten, proberen te staan (daar is hij nu veel mee bezig). Elke keer leg ik hem dan weer terug met de hoop dat ie weer even in slaap valt.
Toen van 5 tot 6 wakker en uiteindelijk met de fles in slaap gevallen.

Dus erg gebroken weer… hopen dat vannacht misschien wat beter gaat zal eerst het bedje anders neerzetten…

Wish me luck!

Haloooo mensen,

Dit wou ik ff zeggen tegen:Sje…
Het is ongelooflijk maar ik denk dat het echt helpt het draaien met het bedje!
Hij heeft al 2 nachten doorgeslapen maar 1 x 10 minuutjes per nacht wakker gweest ofzo!
Echt wonderbaarlijk en hij ziet er zo stralend uit sochtends!!!

Ik wil je echt heeeeeeel erg bedanken!

Er gaat een wereld voor me open eindelijk rust hahah…

Heel veel liefs en groetjes Djamiela en Levie